utflod

niña

Forelsket i forumet
noen som har det? jeg har hatt det gjennom hele svangerskapet.. plager ikke meg noe særlig, men føler av og til at det er litt "søt" lukt av det..[&:] sorry beskrivelsen...[:'(] noen andre?

Vært mye utflod her hele veien å!!! Har gått med truseinnlegg hver dag i nesten hele svangerskapet!!! Det er blitt vanlig her, så er ikke noe problem...

D er vel helt normalt, men ikke noe artig..... [&:]

ja har hatt d ein del i begynnelsen av savnageskapet. men har tatt seg litt opp nå..

Ja, har hatt det gjennom hele svangerskapet... Kan være en spesiell lult på det til tider ja!

Ja, det er kommet her også[&:] mest de siste ukene egentli.. det er så mye, også lukter det ja.. skifter truseinnlegg hver gang jeg er på do jeg, orker ikke at det skal lukte.. [X(] 
Føler meg så ekkel og uhygienisk...- og ikke minst usexy!!! Er det flere som føler det slik?

ORIGINAL: Pastella

Vært mye utflod her hele veien å!!! Har gått med truseinnlegg hver dag i nesten hele svangerskapet!!! Det er blitt vanlig her, så er ikke noe problem...

Mer enn vanlig ja, så det er blitt innlegg hver dag.. [&:]

Joda - har det jeg også.. innlegg er blitt en hverdagsgreie.. Alldays - som det heter[;)]

jeg har å hatt det gjennom hele svangerskapet og ikke bare litt!..
det kommer fort lukt og ja jeg føler meg å uhygenisk og usexy..
det blir godt å bli kvitt det altså[;)]

ORIGINAL: *marihøna*

jeg har å hatt det gjennom hele svangerskapet og ikke bare litt!..
det kommer fort lukt og ja jeg føler meg å uhygenisk og usexy..
det blir godt å bli kvitt det altså[;)]

absolutt!!!![;)]

Back
Topp