Utflod *sorry detaljer*

Snuppeluppe

Gift med forumet
Jeg har en del utflod, og det er jo helt normalt når en er gravid :)
Det jeg lurer på er om det er flere som har litt variabel farge og konsistens på det? Noen dager er det tykt og helt hvitt, som lotion, og andre dager er det tynnere og blankt.
Flere som har det sånn?
 
Ja jeg har også stor forskjell. Noen ganger er det tykt og nesten litt gul-tone på det
mens noen ganger er det blankt.
 


~lille nr 2~ skrev:
Ja jeg har også stor forskjell. Noen ganger er det tykt og nesten litt gul-tone på det
mens noen ganger er det blankt.


Samme her! Alt mulig gørr, æsj!!! Hehehehe! ;)
 


Krokofant skrev:
Ja, det varierer veldig her og.


 
Noen ganger ser det ut som om noen har snytt seg i trusa. Andre ganger ser det nesten ut som om jeg har tisset på meg. Irriterende og jeg vet at det varer hele svangerskapet. Sist måtte jeg gå med truseinnlegg i mange måneder. Desverre oppdaget jeg bomullstruseinnlegg først etter fødselen. Nå har jeg det og det er SÅ mye bedre enn engangsgreiene. Bomullstruseinnleggene kneppes fast i trusen og vaskes sammen med den.
 


Surrehøna skrev:
Noen ganger ser det ut som om noen har snytt seg i trusa. Andre ganger ser det nesten ut som om jeg har tisset på meg. Irriterende og jeg vet at det varer hele svangerskapet. Sist måtte jeg gå med truseinnlegg i mange måneder. Desverre oppdaget jeg bomullstruseinnlegg først etter fødselen. Nå har jeg det og det er SÅ mye bedre enn engangsgreiene. Bomullstruseinnleggene kneppes fast i trusen og vaskes sammen med den.



Hvor kjøpte du det?
 
Back
Topp