utflod og lukt *du er advard*

Jaybird

Gift med forumet
Øhm... [8|] Utfloden min lukter søtt... Den lukter faktisk honning[8|]. Og det lukter sterkt (i tilfelle noen lurer så sitter jeg ikke å sniffer trusene mine[8D]).

Prøvde å google, men fant ingenting. Kanskje my googling powers er litt på avveie i dag.

Hvorfor lukter det søtt?[8D]

Ja det kan du lure på [8D] har det selv..

Det er vel alt det syltetøyet vi spiser om dagen Jay [8D][:D]

Hehe. Kanskje det neste er at det blir blått=P.

ORIGINAL: honning84

Det kan faktisk være en soppinfeksjon som lett forsvinner med for eks canesten[:)]

Ville det ikke da vært noen andre tegn? Ulumskheter i fruen, eller kløe?

Og: Kan man bruke det uansett om man har eller ikke, sånn "i tilfelle" =P.

ORIGINAL: Jaybird

ORIGINAL: honning84

Det kan faktisk være en soppinfeksjon som lett forsvinner med for eks canesten[:)]

Ville det ikke da vært noen andre tegn? Ulumskheter i fruen, eller kløe?

Og: Kan man bruke det uansett om man har eller ikke, sånn "i tilfelle" =P.

He he, ulumskheter i fruen

sopp kan gi forskjellige symptomer for hver gang og er også forskjellig fra person til person. Trenger ikke nødvendigvis å ha mer enn 1 symptom og den honninglukta du snakker om er noe jeg har brukt canesten for tidligere og da har det forsvunnet[:)]

Ser nå at nicket mitt ble litt kvalmt[8D] Skal sies at det er mannens kosenavn på meg (fornorsket ifra honey) og har ingenting med tidligere erfaringer å gjøre[8D]

og det er ikke farlig å prøve canesten uten å reise til legen først[:)]

Synes at det høres ut som om det er gardnerella vaginalis - en veldig normal ting å få når vi er gravide (absolutt langt ifra alle som får det altså, men enkelte er veldig utsatt for det under graviditet av en eller annen grunn). Lett å påvise med en prøve av utfloden. Det er ikke en smittsom kjønnssykdom, men kommer av at det er for basisk i underlivet og det skal være litt mer surt- haha.. rart forklart.. men ta en prat med jordmor eller legen din om det. Om det allikevel ikke er så lenge til fødsel så blir det kanskje ikke behandla..

Honning: Jeg tenkte på det, men jeg tenkte jeg ikke skulle kommentere=P. Høhøhø. [:D][:D].

Marie: Takk for info. Det høres jo... ekkelt ut.[8D]. Får ta en prat med jordmor/lege=).

Back
Topp