Utflod og graviditet?

Jente 35 som ønsker sårt...

Forelsket i forumet
Se gtest på bildene under.

Hvordan var deres utflod ved tidlig graviditet? Jeg har ikm i morgen,testet negativ i dag.
Så er nok ikke gravid da.
MEN tempen har hoppet helt til 37,4 og den pleier jo å synke litt på meg før ikm.
Jeg har helt blank utflod,kan kanskje se ut som litt tynt slim inni også. Hva er dette? Dette er ikke likt meg,flere som får sånn utflod rett før ikm?

Last edited:
Det skal som regel være veldig tørt dagen før tr :) det har iallfall jeg hørt å lært :p jeg hadde utflod fra 4 DPO og fram til positiv test 9 DPO :)

Jeg syntes jeg så noe veeeldog svakt på nederste test,men fant ut at det bare var jeg som ville se det.
Så jeg tok neglen å skrapte bort det hvite belegget,også skinner strekene igjennom? Noen som har sett dette før? Jeg er ikke gravid asså for negativ test dagen før ikm er jo sikkert det.

6b7af11ac0b545425c01ccd42026e5c1

Alltid kremete som tar seg ytterligere opp fra ca. 8 dpo ved graviditet. På det tidspunktet kan det bli litt slimete i tillegg ved graviditet... Du spurte, hehe:p

Ja jeg spurte... jeg har aldri hatt sånn blankt litt slimete dagen før ikm
Er det vanlig tro?

Det har jeg ingen erfaring med personlig, men det er jo individuelle forskjeller overalt i dette gamet her! Alt er i grunn normalt, mer eller mindre....

før mensen får eg sån blantg el ligne slim. får det noen dager før mens. men ved graviditet vet eg ikke.

Back
Topp