litt detaljer følger!
Da jeg var på toalettet tidligere i dag fikk jeg en stor (!!) slimklump på papiret. Veldig seig og klebete og litt sånn ‘bleik og dus’ i fargen (Hm. Spermfarga?
). Altså ikke helt klar, men ikke tegn til blod heller.
Dum som jeg var begynte jeg å google, og da ble jeg oppmerksom på ‘slimproppen’ som jeg aldri har hørt om før. Ble veldig veldig bekymret for at dett kan være en varsel om abort. Hadde begynt å slappe av litt nå etter tidlig ultralyd for fire dager siden (uke 10+).
Hadde sex i går kveld som kanskje kan påvirke litt. Har hatt lignende slim tidligere i graviditeten men da var det litt mindre så tenkte ikke så mye over det.
Det hadde vært veldig deilig å hørt om noen andre har opplevd lignende og at det har vært helt normalt og ufarlig
Da jeg var på toalettet tidligere i dag fikk jeg en stor (!!) slimklump på papiret. Veldig seig og klebete og litt sånn ‘bleik og dus’ i fargen (Hm. Spermfarga?
). Altså ikke helt klar, men ikke tegn til blod heller. Dum som jeg var begynte jeg å google, og da ble jeg oppmerksom på ‘slimproppen’ som jeg aldri har hørt om før. Ble veldig veldig bekymret for at dett kan være en varsel om abort. Hadde begynt å slappe av litt nå etter tidlig ultralyd for fire dager siden (uke 10+).
Hadde sex i går kveld som kanskje kan påvirke litt. Har hatt lignende slim tidligere i graviditeten men da var det litt mindre så tenkte ikke så mye over det.
Det hadde vært veldig deilig å hørt om noen andre har opplevd lignende og at det har vært helt normalt og ufarlig

Men sånn til fremtiden så kan en del av slimproppen gå før fødsel uten at det er fødsel på gang. Den bygger seg fort opp igjen