utflod, noen som vet?

lillegull09

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Har de siste dagene hatt tykk seig utflod, litt gulaktig farge, er dette normalt?
Kjenner også litt murringer eller lignende innimellom, har ikk ul time før på fredag og merker det er lenge til nå.
Løper på do hele tida i frykt for at jeg blør:(

Jeg har det sånn jeg og, kanskje mer hvitt enn gult, men blir våt heletiden.. Så jeg tror det er ganske normalt, murringer har jeg og, ofte, noen ganger svake andre intense :) sunt og normalt sa legen til meg :)

I dag har jeg også hatt litt annerledes smerter så vært livredd for at jeg har bløff og, men heldigvis bare denne fæle utfolden :p

å nesten litt godt å høre andre også har det sånn, at det antaglig da er helt vanlig:joyful:
Har bare ordentlig panikk for at det skal skje det samme som i sommer.
Murringene kommer og går, noen ganger er de litt vonde, må denne uka gå fort og lille holde seg fast.

Likt her også.. Gulaktig utflod og murringer i korsrygg og i livmor. Satser på at alt er normalt ☺️

Jeg har kritthvit utflod. Har hatt det i rundt to uker, er så vått at jeg må bytte undertøy omtrent i løpet av dagen. Yummi! Hahah, det er sånn jeg bare må si til noen :p (ingen som vet vi er gravide enda)

Back
Topp