Utflod/ikke utflod IKM

S

SMT92

Guest
Hei!
IKM i dag. Ingen tegn til mensen overhodet. Hadde el for 13 dager siden. Har pleid å ha lutealfase på 12 dager. Mensen pleier alltid å ha kommet når jeg står opp.
Negativ strimmel test.
men det jeg lurer på er, kan man være gravid selvom man ikke har denne tykke hvite utfloden rundt IKM? Jeg har nesten ikke utflod nå, noe hvit, men er lite. Føler meg litt «tørr» i skjeden. Livmortappen er høyt opp og jeg kan ikke kjenne om den er åpen eller lukket da den virker å ha snudd seg litt siden i går.
hadde vel og merke litt friskt blod etter samle 10 dpo. kan jeg være gravid selvom jeg ikke har den typisk utfloden?
 
Ja, man trenger ikke å ha sånn utflod. Jeg er 5+5 og har ikke hatt det. Men rart om test ikke slår ut nå da, oftest vil de jo gjøre det så langt etter IKM. Du får teste igjen hvis mensen ikke kommer. Håper for deg :)

Edit: mente etter eggløsning, ikke etter IKM.
 
Last edited:
Slutter meg til det Hattifnatt skriver, det er fullt mulig!
Jeg var selv veldig tørr rundt IKM, og har hatt minimalt med utflod etterpå. 5+2 nå.
Krysser fingrene for deg! ❤️
 
Ikke alle tester positiv ved IKM. (Med førstemann tok det over en uke å få positiv test, og det gikk fra blenda til super sterk strek!!).
Jeg hadde ventet minst 3-4 dager og testet igjen hvis ikke mensen har kommet. :)
 
Back
Topp