Utflod før graviditet *detaljer ønskes*

Pin-up

Forumet er livet
Dere som har barn, jeg lurer på hvordan utflod dere hadde rett før dere fikk positiv test? Var den blank, el-lignende, eller mer hvit og fyldig?

Jeg mener å huske det var hvitt og lotionaktig[&:]

Åånei, hvorfor lover det ikke bra snuppa?

Trenger jo ikke bety noe da, men jeg har MYE utflod som plutselig kommer om du sjønner, føler jeg får mensen. Men den er ikke lotionaktig, mer el-lignende faktisk. hakket tykkere og litt hvit, men kan ikke si den minner om lotion.

har aldri merket noe forskjell på mitt utflod, hvertfall ikke en systematisk forandring. Håper du er gravid likevel [:D]

heihei er gravid no med min første.
og kan si jeg hadde overhodet INGEN utflod av noen slag uten om i el perioden når jeg ble gravid. og trodde hver dag at jeg skulle få mensen. her var det mannen som ba meg om å ta en test fordi at jeg også hadde fått en litt rar oppførsel.

Sist svangerskap nå hadde jeeg bare mer utflod, ikke den typiske hvite lotionen. Så er nok individuelt... Krysser fingrene for deg

I dagene etter EL hadde jeg tykk hvit utflod, så spotta jeg i dagene før IKM.

pleier å ha hvit lotion før IKM. men det har ikke vært noe annerledes når jeg har vært gravid:)

ORIGINAL: Vesle Helmine!

Veeeldig slimete, nesten som eggehvitte faktisk. Å det varte en stund!

Det hørres faktisk ganske likt ut som det jeg har..Hmm, var det å ikke legge for mye i det da, ser jo at det er ganske individuelt..Takk for svar, alle sammen[:)]

Når jeg var gravid var den ikke lotionaktig.Bare tynn og blank.

ORIGINAL: AischaMin

Når skal du teste da ? Spennende da :) Lykke til ihvertfall :)

Takk! Jeg hadde ikke tenkt å teste før ikm, altså den 10. Men kjenner jeg meg selv rett, blir det vel muligens fredag eller lørdan..[:)]

1 barn - lotionaktig mye mer

3 andre graviditeter (men sa) har jeg jeg ikke det, men i siste hadde jeg el-slim rundt 8 dpo. Det kan være tegn på graviditet leste jeg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp