Utflod (beklager)

LilleMyy90

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Julilykke 2023
Beklager på forhånd med ekle detaljer, men here it comes. Jeg vet vi får mer utflod nå når vi er gravide, og det har jeg merket. MEN får vi enda mer når fødsel nærmer seg? Altså, siste 2 dagene har det vært ekstremt mye, typ det drypper hver gang jeg tisser og kommer en hel haug på papiret når jeg tørker meg. Igår (og resten av denne uken) var det helt blankt, tynt og litt sleimete. Idag er det normalt hvitt igjen, bare maaasse av det.
Noen andre som har merket forskjell fra resten av graviditeten og nå på slutten? Eller har dere samme mengde osv gjennom hele?
 
jeg å har fått en hel hau de siste dagene.... og det er seriøst mye det ser ut som lotion nesten :p det lukter ikke og jeg har ikke sopp for det er jeg ferdig behandlet for (og da hadde jg ikke utflod faktisk) :p
 
jeg å har fått en hel hau de siste dagene.... og det er seriøst mye det ser ut som lotion nesten :p det lukter ikke og jeg har ikke sopp for det er jeg ferdig behandlet for (og da hadde jg ikke utflod faktisk) :p

Samme her :p lukter ingenting, og er "normal" konsistens. Men er liksom så mye nå at av og til kjennes det ut som jeg har spruta lotion, som du sier, mellom beina mine, skikkelig ekkelt når jeg går. Må på do bare for å tørke meg liksom.. Travelt :p
 
hadde ikke gjort noe med fødsel snart her heller :p men jeg har ikke sett noe til noe slimpropp eller noe sånn her enda da... bare mye utflod :p eller slim har jeg jo sett men ikke slimproppen ;)
 
Samme her :p lukter ingenting, og er "normal" konsistens. Men er liksom så mye nå at av og til kjennes det ut som jeg har spruta lotion, som du sier, mellom beina mine, skikkelig ekkelt når jeg går. Må på do bare for å tørke meg liksom.. Travelt :p
Samme her. Fōler meg skitten, så ender med å dusje to ganger om dagen
 
hadde ikke gjort noe med fødsel snart her heller :p men jeg har ikke sett noe til noe slimpropp eller noe sånn her enda da... bare mye utflod :p eller slim har jeg jo sett men ikke slimproppen ;)

Har ingen symptomer jeg heller, bare masse kynnere og litt slim. Ingen slimpropp, blod, maserier eller andre fødselstegn. Har jo nesten slått meg til ro med at det blir max overtid og igangsetting pga alt jeg leser og hører om hvor folk har div tegn :) snufs
 
Samme her. Fōler meg skitten, så ender med å dusje to ganger om dagen

Aldri følt meg mer skitten faktisk, fryyyktelig travelt :eek: dusjer hver dag pluss jeg tørker med med både vanlig dopapir og intimservietter hver gang jeg er på do.. Håper det nærmer seg slutten nå altså :)
 
Aldri følt meg mer skitten faktisk, fryyyktelig travelt :eek: dusjer hver dag pluss jeg tørker med med både vanlig dopapir og intimservietter hver gang jeg er på do.. Håper det nærmer seg slutten nå altså :)
Har gått til innkjøp av intimservietter jeg og! 25 dager igjen til termin. Håper det stopper da!
 
hadde ikke gjort noe med fødsel snart her heller :p men jeg har ikke sett noe til noe slimpropp eller noe sånn her enda da... bare mye utflod :p eller slim har jeg jo sett men ikke slimproppen ;)
Ang slimproppen så treng en ikke merke at den går.. Med første så jeg det, men ikke med andre , så er ikke negativt at du ikke har sett no til den :) :)
 
Ang slimproppen så treng en ikke merke at den går.. Med første så jeg det, men ikke med andre , så er ikke negativt at du ikke har sett no til den :) :)

Men viss man titter ned i toalettet hver gang man er på do (som meg), så har jeg sett at ingen propp er gått. Ingen antydning til blod på papir heller :(
 
Ang slimproppen så treng en ikke merke at den går.. Med første så jeg det, men ikke med andre , så er ikke negativt at du ikke har sett no til den :) :)
Der er sant . Den kan jo gå litt og litt over tid også ... med forgie var det ikke tvil engang en giga slimklump med blod inni :p fødsel på oss alle blir det uansett i nærmeste fremtid ! ;) ut må de jo tilslutt uansett :p
 
Jeg har også fått masse utflod den siste uken, renner når jeg er på do og bruker nå truse innlegg. Mrn der stopper det. 13 dager til termin

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde det. Hadde termin 16.02.2015. Men fikk en kraftig soppinfeksjon og utfloden ble liksom litt grønn (usj) og hadde mye utflod. Ringte ned på føden og fikk komme inn på sjekk og da viste det seg at det var vannavgang. Bare pass på å være litt obs. Så gutten min kom 21.01.2015
 
Jeg hadde det. Hadde termin 16.02.2015. Men fikk en kraftig soppinfeksjon og utfloden ble liksom litt grønn (usj) og hadde mye utflod. Ringte ned på føden og fikk komme inn på sjekk og da viste det seg at det var vannavgang. Bare pass på å være litt obs. Så gutten min kom 21.01.2015

Såpass ja. Du merket ikke at det var fostervann da? Og var det pga vannavgang at du fikk soppinfeksjonen? Uff, det er så vanskelig å vite. Av og til er utfloden hvit, av og til er den blank og utrolig rennende, av og til blank og litt slimete. Nå er der til tider hvitt og masse blankt/gult slim hele tiden som jeg går å tørker vekk. Tror det sistnevnte har med slimproppen å gjøre da.
 
Nei tror ikke det var pgr av soppinfeksjonen det kom av. Nei skjønte ikke det jg. Kom liksom bare mere utflod enn det pleide og litt tynnere konsistens. Men slimproppen min kom en uke før det skjedde da.
 
Back
Topp