grynt Glad i forumet 27 Aug 2008 #2 jeg er bare i første pp så eg vett ikke helt om jeg er gravid. men merket litt hvit aktig utflod i trusen i dag.. hva kan det være?
jeg er bare i første pp så eg vett ikke helt om jeg er gravid. men merket litt hvit aktig utflod i trusen i dag.. hva kan det være?
Lefsen84 Forumet er livet 27 Aug 2008 #3 Det kan ver vanlig utflod eller så har du litt ekstra sia du er rundt eggløsninga di nå eller nettopp har hatt
Det kan ver vanlig utflod eller så har du litt ekstra sia du er rundt eggløsninga di nå eller nettopp har hatt
Lefsen84 Forumet er livet 27 Aug 2008 #5 ORIGINAL: moranna eg hadde eggløsning forrige torsdag... du kan ha eggløsninger flerne ganger i en syklus noen ganger..
ORIGINAL: moranna eg hadde eggløsning forrige torsdag... du kan ha eggløsninger flerne ganger i en syklus noen ganger..
Lefsen84 Forumet er livet 27 Aug 2008 #7 det er nok litt tidligt på en å merke en graviditet allerde nå..egget fester seg ikke før 1-2 dager før ventende mens
det er nok litt tidligt på en å merke en graviditet allerde nå..egget fester seg ikke før 1-2 dager før ventende mens
I Imogene Forumet er livet VIP 27 Aug 2008 #9 Det er veldig vanlig. Jeg har hatt det hele veien. [:)]