utestengt/utelatt

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Blir dere utelatt fra inviteringslisten til diverse sammenkomster med vennegjengen nå som/da dere fikk barn? Med mine venninner som er delvis single og gifte er jeg den første og eneste som har fått baby, og fikk i fleisen i går "vi gadd ikke invitere deg vi." Eh halo? neivel så jeg får tydeligvis ikke spørsmålet om å bli med lenger da ... blir litt lei meg jeg :/

Hva?! GADD IKKE?! kan jeg komme og kaldkvele vedkomne? Vær så snill?

Vi er de siste i vennegjengen til å få felles barn, så det er sjelden det er fester. Folk har liksom andre ting å holde på med. Men når det er blir jeg invitert selv om jeg har takket nei hver gang i det siste.

* æpp'n *

Jeg vet åssen di har det! Det er jeg og ei venninne til som har barn og er gift, de andre er single og uten barn. De fester og finner på mye i helgene, hvor jeg ikke blir spurt ! De sier det er fordi jeg alltid sier nei, men det et jo hyggelig å bli spurt og føle seg inkludert! Ikke vær lei deg, bare vent til de selv får barn.

Kjenner meg igjen selv om jeg ikke har opplevd det så direkte. Har venninner som stadig finner på ting uten at jeg blir invitert, og jeg er temmelig sikker på at det kommer av at jeg har småbarn. Men jeg kjenner de så godt at jeg vet de bare blir glade om jeg sier jeg vil ha invitasjon jeg også. Nå har jeg sjeldent mulighet uansett.

Blir dere utelatt fra inviteringslisten til diverse sammenkomster med vennegjengen nå som/da dere fikk barn? Med mine venninner som er delvis single og gifte er jeg den første og eneste som har fått baby, og fikk i fleisen i går "vi gadd ikke invitere deg vi." Eh halo? neivel så jeg får tydeligvis ikke spørsmålet om å bli med lenger da ... blir litt lei meg jeg :/
Nei, men.. det var da ikke noe hyggelig gjort!
Var nok heller ubetenksomt gjort enn vondt ment, men likevel.. hadde blitt lei meg jeg også :/

Back
Topp