Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke når de ligger i vogn i le. Det er varmere i vognen enn utenfor. Ganske mye faktisk. Og så bør de holdes inne selv om gradestokken viser mindre enn ti minus hvis de effektive kuldegradene er mer.Tenker det er flott å sove ute i deilig varm vogn, men er det ti minus eller mindre bør barn under tre år holdes inne![]()
"Det visste vi vel" tenker jeg, det er jo ikke noe nytt? Har aldri hørt om barnehage hvor barna sover inne fsktisk. Her har de stort vognskur som de kan sove i om det er veldig kraftig regn eller veldig kaldt.
Ikke når de ligger i vogn i le. Det er varmere i vognen enn utenfor. Ganske mye faktisk. Og så bør de holdes inne selv om gradestokken viser mindre enn ti minus hvis de effektive kuldegradene er mer.
Mine barn sover heller ikke ute når det er kaldere enn minus 10 - inne i vogna. Hurra for babycall med gradestokkDu må gjøre som du vil med din unge. Jeg følger både effektive kuldegrader og gradestokken. Barn under tre år i min familie skal ikke ut om det er så kaldt. Verken i vogn eller ute å leker. Lytter til barnelegen der![]()
"Det visste vi vel" tenker jeg, det er jo ikke noe nytt? Har aldri hørt om barnehage hvor barna sover inne fsktisk. Her har de stort vognskur som de kan sove i om det er veldig kraftig regn eller veldig kaldt.