Utesko str?

bessy

Forelsket i forumet
Dere som har vanlige sko til de små.. Hvilkenstr. bruker de? Var på barnas hus og økonomisko for å finne finsko, men den minste str. var i 20.. De ble altfor store til Andreas [&:]

Tror dere 20 blir for stort i utesko også? De så veeeldig store ut, så blir sikkert ekkelt å gå med

her har jeg kjøpt skoene i str 19. har en gutt med små bein[:D] har ca 1 cm å gå på i dem[;)]
Men jeg kjøpte dem på barnas hus, superfit, blå[:)] var til 50% nå, og hadde kun i 19 igjen eller bare store!!

Jeg hadde vintersko fra Viking i str 18 til storesøster så det skal finnes.
Men Sivert har ikke ordentlige vintersko, har bare Stonz nå. Han får ordentlige sko til våren. Da blir de nok å være mer ute og han klarer bedre å gå. Blir vel cherrox, støvler og joggesko / goretexsko.

Når de er så små som nå og nettopp har lært seg å gå så er det vanskelig for de å gå i vintersko. Blir jo som for oss å gå med slalomsko.[;)]

lurte på dette jeg med[;)]

men ta ut sålen for å måle foten for skoene lyger veldig!!

vi har 20 i første babyskoa.dem hete superfit fra mani.kjempe gode sko!har 1 cm å gå på i dem.
så har hun timberland joggesko dei er 22. har kansje 1.5 cm å gå på der
så kjøpte jeg vintersko fra ecco i går og dem er 22 og ca 2 cm å gå på
og noen svarte lakksko (mani tror jeg) og den er 20 men kan ikke bruke dem så mye mer. akkurat passelig.

Jakob har vintersko i str 21 og tøfler i str 20. De målte beina hans på skobutikken og da lå han mellom 20 og 21

Utesko fra økonomisko i str. 21. God plass til en ullsokk, men ikke så mye mere [:)]

tror vi endte opp med 22 her. og hun trodde vi ville bruke ca samme str i sommersko, siden da har han tynnere sokker..

jeg var på tupperware party hos ei venninne på fredag, og kjøpte meg da en fotmåler til baby...

der stod det også at barneskoene bør være 10-12 mm større enn selve foten [:)]

Her har han str 20..
Om du skal kjøpe sko ville jeg kjøpt noen som er skikkelig gode[:)]

Takk for svar [:)] Han har jo stonz nå, og lurer litt på om de kanskje holder til våren.. han går ikke akkurat når vi er ute siden alle lekeapparatene er nedsnødd her oppe, så sitter enten i vogna eller akebrettet. Kanskje heller satse på vår-sko siden han er stødigere da også. Så heller ta han med på falkanger for å måle foten først for å finne riktig str [:)]

Back
Topp