Utens trøm i 12timer

bondekone

Forumet er livet
Her har vi vært uten strøm i 12 timer. Jaggu er jeg glad vi har vedovn når jeg så gradestokken i natt. Her var det -3 grader kl 4 i natt. Så da fyrte vi opp i ovnen.

Brrr, det hørtes kaldt ut! Vært rundt -1 her i natt tror jeg! Så samboer hadde fyrt opp i ovn til oss før han dro på jobb! Så var godt og varmt når vi sto oppHar dere fått strømmen tilbake?

mammatil2prinsesser skrev:
Brrr, det hørtes kaldt ut! Vært rundt -1 her i natt tror jeg! Så samboer hadde fyrt opp i ovn til oss før han dro på jobb! Så var godt og varmt når vi sto oppHar dere fått strømmen tilbake?

ja fikk den tilbake ca 07.30

Da Tiril var baby gikk sikringen hos oss... klokka 21 en søndagskveld... umulig å få tak i. Ingen bensinstasjoner hadde. Huset var kaldt fra før... og vi måtte ha peisvakt hele natta og sove på madrasser/vogn i stua ved ovnen, ellers hadde vi frøsi ihjæl. 20 blå ute.

Ho i kjellern må ha frøsi bra.. hun som ikke hadde vedfyring engang. Men nå gadd ho ikke bevege seg ut for å sjekke om alt var i orden heller.... :-P

Er no dritt når strømmen forsvinner. Men om det ikke er sikringer skal man jo ringe everket... hadde ringt de midt på nattan og jeg.

Back
Topp