Utenlandstur

Qvini

Glad i forumet
Jeg er så heldig å får gratis tur ned til Kanariøyene med foreldrene mine nå på torsdag med mini :D

Husker jeg på alt når jeg har med:

Prampack til vogna
Parasoll til vogn (tenkte også å kjøpe en vifte de har til den)
Høy solfaktor
Mme tilfelle sykdom melkestopp
Ekstra smokker
Bleier
Lette løse bomull klær til mini
Solbriller
Solhatt
Huske på å drikke nok (meg). Eventuelt gi litt kokt vann fra flaske til mini
Finne skygge

Noe noen andre kommer på som er viktig? Og hva ville dere hatt over baby i vogn? Ull teppe eller helseteppe?

Har du sjekket værmeldingen? Da jeg var på Tenerife januar 2014 var det ikke så veldig varmt i skyggen.. Kanskje en 16-17 grader enkelte dager. Og på kveldene ble vi småfrosne når vi satt ute, så vi brukte bukse og jakke. Så jeg ville, i tillegg til bomullsklærne, tatt med varme klær :) og ullteppe til flyturen, der kan det være kald trekk.

God tur og kos dere masse :D

Har du sjekket værmeldingen? Da jeg var på Tenerife januar 2014 var det ikke så veldig varmt i skyggen.. Kanskje en 16-17 grader enkelte dager. Og på kveldene ble vi småfrosne når vi satt ute, så vi brukte bukse og jakke. Så jeg ville, i tillegg til bomullsklærne, tatt med varme klær :) og ullteppe til flyturen, der kan det være kald trekk.

God tur og kos dere masse :D
Ja tenkte på å ta med varmere klær til kveldene! Er rundt 20 grader på dagen! Men vinterposen blir nok for varm på kveldene! Men lurte litt på å bruke dyna hans da i vogna :)

Vinterposen blir nok for varm ja :) men vanlig dyne ville jeg tatt med tror jeg. Godt å sove med den på natta :D

Så spennende! Jeg har dessverre ingen gode råd å dele, men håper at du vil fortelle litt etterpå, hvordan det har gått. God tur!

Bæresele til flyturen og hvis dere må ta buss:) et must her iallfall!

Bæresele til flyturen og hvis dere må ta buss:) et must her iallfall!
Enig - bæreselen var fantastisk å ha med når vi skulle fly.

Kan ellers anbefale å ha med en flaske eller to på flyet, som gis ved take off/landing for å unngå skrikende baby grunnet press i ørene - er ikke alle som reagerer på det, men tenkte det var verdt å prøve, og fungerte fint på lillegutt (han sov seg igjennom hele turen :) )

Vi har heldigvis vært på flytur før, og da sov han igjennom hele greia :) våknet ikke under letting og landing heller :)

Back
Topp