Hei!
Jeg er 42 år, og har fire uttak bak meg i Norge. I det siste uttaket er det fortsatt et embryo som jobber med å utvikle seg, men jeg har en veldig dårlig følelse. Dessverre. Alle mine uttak har hatt ok med egg ut, men det er få som klarer seg til blasto. Jeg tenker det er kvaliteten det står på, og vil gjerne bli litt «møtt» på hvordan dette kan løses eventuelt om det er noe håp å prøve videre med egne egg. Det er ingen annen åpenbar grunn som gjør at dette ikke går, bortsett fra alderen min. Jeg opplever at klinikken ikke er så opptatt av å møte meg, reflektere og ta gode velbegrunnede valg.
Jeg har jo hele tiden trodd det skal gå, men kjenner jeg er på et litt dårlig sted nå. Så, dere som har valgt utlandet- hvordan gikk dere frem? Hva er prisforskjellen sammenlignet med Norge?
Jeg merker at jeg er sliten av alt dette, og vil bare være ferdig med en etterlengtet baby. Det er vondt å stå i, så jeg vurderer også dobbel donasjon - bare for å sjekke. Hvis ikke mine egne egg fungerer liksom… Er det noen som har noen tanker og erfaringer de gjerne vil dele setter jeg stor pris på det! Også hvordan dere valgte klinikk og kom i kontakt med dem![Heart Red :Heartred :Heartred](/styles/default/xenforo/Heart_red.jpg)
Jeg er 42 år, og har fire uttak bak meg i Norge. I det siste uttaket er det fortsatt et embryo som jobber med å utvikle seg, men jeg har en veldig dårlig følelse. Dessverre. Alle mine uttak har hatt ok med egg ut, men det er få som klarer seg til blasto. Jeg tenker det er kvaliteten det står på, og vil gjerne bli litt «møtt» på hvordan dette kan løses eventuelt om det er noe håp å prøve videre med egne egg. Det er ingen annen åpenbar grunn som gjør at dette ikke går, bortsett fra alderen min. Jeg opplever at klinikken ikke er så opptatt av å møte meg, reflektere og ta gode velbegrunnede valg.
Jeg har jo hele tiden trodd det skal gå, men kjenner jeg er på et litt dårlig sted nå. Så, dere som har valgt utlandet- hvordan gikk dere frem? Hva er prisforskjellen sammenlignet med Norge?
Jeg merker at jeg er sliten av alt dette, og vil bare være ferdig med en etterlengtet baby. Det er vondt å stå i, så jeg vurderer også dobbel donasjon - bare for å sjekke. Hvis ikke mine egne egg fungerer liksom… Er det noen som har noen tanker og erfaringer de gjerne vil dele setter jeg stor pris på det! Også hvordan dere valgte klinikk og kom i kontakt med dem
![Heart Red :Heartred :Heartred](/styles/default/xenforo/Heart_red.jpg)