Utendørs bryllupsfest?

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Hadde dere turt? August på sørlandet?

Har veldig lyst, men så var det den norske sommeren da... :rolleyes:
Finnes jo partytelt, men det var det med stemninga da.
 
Jeg var i "utebryllup" i forfjor, og da hadde de bryllupet ved et festlokale med tilhørende uteområde.
Seremonien var ute i en flott hage, også gikk vi inn for å spise etterpå.
Brudeparet tok bilder i hagen også, mens vi andre så på, eller var inne og drakk kaffe.
De hadde planlagt det sånn at det bare var å ha seremonien inne om det ikke var vær til å være ute.
Festen foregikk litt ute og litt inne, og de hadde musikkanlegg som spilte både ute og inne, så folk kunne bevege seg rundt.
De hadde pyntet med lanterner og blomster ute, så det var like fint der som inne. :)
 
Last edited:
Min eks og jeg hadde utevielse, med mulighet for å være ute også under festen. Vi hadde et partytelt hvor vi hadde tatt av veggene, så det ble en slags badakin. Det fungerte fint, ly for eventuelt regn, og ly for sola (noe vi var glade for fordi det ble veldig varmt).
 
Tror jeg ville hatt lokale eller party telt i bakhånd;)
 
Ville hatt en form for backup tilfelle regn! Også ville jeg tenkt på det faktum at det ikke er like kjekt å sitte å spise med sola mitt i fjeset :p så enten et sted der dere kan være inne tilfelle regn eller partytelt eller lignende! Jeg vet om noen som spente opp et stort seil mellom trær for å gi skygge og det var veldig stilig :)
 
Jeg har vært i to utbrylluper i Norge, i det ene var det en UTROLIG varm dag. Så de hadde satt opp partytelt uten begge for å kunne få skygge.

Vi skal selv ha utevielse neste år.
 
Er ikke august en relativ fin mnd? Jeg har vært i flere utebryllup i august, og det har vært veldig hyggelig. Jeg tror jeg ville vært mer nervøs for mai, juni og juli.
 
Back
Topp