Uten sin pappa i nesten en uke!

Mrs White

Forelsket i forumet
I morgen flyr jeg og lillen til Skåne/Sweden for å hilse på hans mormor og morfar. Vi gleder oss og vi skal være der fra onsdag-mandag, dvs 6 dager!

Jeg er litt nervøs for hvordan reisen skal gå. Det er ganske mye å ha både barnevogn og en stor ryggsekk, samt en liten baby å ta hånd om alene. Tenker spesielt på hvordan det skal gå når jeg skal pakke inn vogna i prampacken på Gardemoen, jeg har aldri gjort det før. Men satser på at noen vil hjelpe meg hvis jeg sliter. Verst blir det forstås å vite hvor lillen skal være mens jeg pakker den inn, føles ikke så praktisk å ha han hengende i bæresjalet da. Men jeg satser på at alt løser seg. Sen er jeg litt betenkt på hvordan jeg skal få frakte meg, lillen, en stor ryggsekk og en stor prampack inn og ut av toget som jeg skal ta fra Kastrup. Men også det tror jeg skal løse seg.

Derimot var jeg ikke forberedt på at jeg skulle bli lei meg fordi at pappaen og lillen skal være fra hverandre i nesten en uke! Jeg begynte å grine nå når vi nattet lillen. Det skjer jo så mye på seks dager! Jeg er så glad at man kan Skype, det hjelper en god del i alle fall.

Wish me luck, det her skal gå bra! :-)
 
Det skjer mye på en uke, men tiden kommer også til å gå så fort :) Plutselig er dere hjemme hos faren igjen! Lykke til
 
Det går nok bra, og en uke går fort :)

Pappan får kose seg ekstra med ham når dere kommer hjem igjen :)
 
Back
Topp