Uten bleie om natten

Mamma-til-to-skatter

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Desemberlykke 2018
Jenta vår på 3 år har vert tørr i noen mnd nå. Og nettopp sluttet med bleien på nattestid også. Men hver morning er hun våt, og har tisset en del. Når hun tisser vet jeg ikke, om det er på morningen at det er derfor hun våkner, eller om det er på natten, at hun ikke våkner. Hun får ikke mye drikke på kvelden heller. Hvordan gikk det hos dere?? Tok det lang tid før de var tørr på natten også??

ORIGINAL: Nikita86

vi brukte nattbeleie helt til hun var helt tørr [:)]

Hva er det?? Hehe[:D] Ikke fått med meg. Og heller ikke sett på butikkene her hos oss.

Vi tar henne opp 1 gang i løpet av natten, på do. Gjør vi det ikke er senga våt.

Vår jente har vært veldig våt på natten. Sluttet med dagbleien for ett år siden. Nå fikk vi tips om å bruke truse inni nattbleien. Og jeg tar henne på do når jeg legger meg. Da tok det to netter, så var bleien tørr. Lot henne ligge med truse inni bleien til pakken var tom, så kuttet vi ut bleier. Har ikke hatt et uhell så langt... Det er normalt at barnet ikke blir tørr om natten før ett år etter de ble tørr om dagen.

Vi tok henne opp på på do på kvelden begynnelsen, å etter en stund gikk det seg til av seg selv.
Snakket mye med henne om dette. At hun måtte huske når hun la seg at hun ikke hadde bleie på.
Og at hun skulle vekke oss hvis hun måtte på do.

Back
Topp