Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jobba mer, reist mer, trent mer, sovet bedre, bekymret meg mindre, vært mer spontan, vært mer sosial med venninnene mine.
Men nå er det unger og hjem først, men snart og fort nok, blir det tid til dette igjen.
Eller bekymre meg mindre kommer jeg vel aldri til å slutte med
Da hadde jeg fremdeles bodd i byen, og forhåpentligvis jobbet som fotograf. Jeg hadde gått på masse morsomme dansetimer på treningsstudioet, gått på cafe med venninner og reist masse
Da hadde jeg bodd i Oslo i en bitteliten leilighet med takterrasse, studert og tatt mastergrad i ernæringsfysiologi, engasjert meg i politikk og trent mye mer regelmessig. Jeg hadde reist til Roma og så til USA og tatt en del av studie som utvekslingsstudent.
Jobbet mye mer, og reist veldig mye mer, men der samkjører jobben og reisingen da, siden yrket innebærer reising vært mye mer sosial med venner osv osv, men ville ikke vært foruten lillegutt, så ville ikke gått tilbake
Jeg hadde vært i militæret. Var innkalt på sesjon da jeg fant ut at jeg var gravid.
Sikkert festa mer.
Bodd en helt annen plass
Vært mye flinkere til å trene (var veldig godt trent før jeg ble gravid)
Ville absolutt sovet mer i helgene Ellers har jeg festet fra meg og fullført en høyere utdanning (i dag). Savner sydenturer, noe som ikke er aktuelt å ta med lillegutt på så lenge han er så urolig som han er. Det hadde blitt en helt pyton flytur
Hadde reist mer, tatt mastergrad, og hadde nok prøvd å bli gravid da jeg er blitt 30 og føler det hadde vært på tide med barn og er litt ferdig med festelivet.
Liver mitt hadde ok vært kjedeligere. Hadde nok bare jobbet og satt meg i sofaen når jeg kom hjem og kanskje reist litt i helgene. Har aldri likt å drikke og feste så mye.