Hulder Forumet er livet August 2018 Vårspirene 2021 12 Jun 2008 #2 Eg har nett kjøpt dissa, på Jysk [:)] Passa godt til min relativt lisje veranda, samtidgt so prisen va grei (2 400 kr)!
Eg har nett kjøpt dissa, på Jysk [:)] Passa godt til min relativt lisje veranda, samtidgt so prisen va grei (2 400 kr)!
P *pusen* Flørter med forumet 12 Jun 2008 #3 Likte de veldig godt[:)]Har også kikka litt på sånn sofa med bord og stoler til.Men det er litt av en pris på det[:)]
Likte de veldig godt[:)]Har også kikka litt på sånn sofa med bord og stoler til.Men det er litt av en pris på det[:)]
Hulder Forumet er livet August 2018 Vårspirene 2021 12 Jun 2008 #4 ORIGINAL: *pusen* Likte de veldig godt[:)]Har også kikka litt på sånn sofa med bord og stoler til.Men det er litt av en pris på det[:)] Ja, da e heilt vilt ka dei tar for da [&:] Men til sånt må ein nesten ha overbygg, ser jo ut som innemøbla alldeles! Flotte e dei då [;)]
ORIGINAL: *pusen* Likte de veldig godt[:)]Har også kikka litt på sånn sofa med bord og stoler til.Men det er litt av en pris på det[:)] Ja, da e heilt vilt ka dei tar for da [&:] Men til sånt må ein nesten ha overbygg, ser jo ut som innemøbla alldeles! Flotte e dei då [;)]