Utemøbler

Vi har vaska terrassen og olja den denne uka og i går ble hagemøblene satt på plass.. deilig :)

Når været tilsier det. Her har forsåvidt bord og stoler stått ute hele vinteren, men parasoll og levegger kommer nok snart opp her:) er rundt 10 grader og sol så:)

Her har det stått ute hele vinteren, under tak. Har bare ryddet inn puter. Vi tenkte vi snart skal vaske over terrassen og utemøblene :)

Blir nok ikke helt ennå, snødde litt i natt.
Jeg vil ikke ha ødelagte møbler så vi ventee heller litt

Blir nok ikke helt ennå, snødde litt i natt.
Jeg vil ikke ha ødelagte møbler så vi ventee heller litt
Ja det skjønner jeg:) Her er det sol og 10 grader, ser ut til at vi er kvitt vinteren for denne gang. Tror jeg setter de ut idag gitt:D

Er litt for kaldt ennå, så drøyer. Er nødt for å få klint noe på skiferen først:o

Har plastrotting møbler stående ute hele året pga manglende bodplass. Tar i puter når det er fint vær og vi vil sitte ute uavhengig av sesong.

Her er været for ustabilt enda, har to stoler foran huset hvor det er litt le, men ikke på baksida der sola er meste av dagen

Vi har masse snø på verandaen, så må nok vente til april/mai. Gleder meg til å ordne verandaen og begynne å bruke den :)

Her har det snødd en halvmeter det siste døgnet såeh blir ikke vår på Bardufoss før juni som vanlig

• Liker
Reactions: BMC
Vi satte det opp i går.

De har stått ute i vinter. :P Er rottingmøbler. Har brukt dem noen ganger allerede :) Deilig!

Back
Topp