Utemøbler

Nameless

Glad i forumet
Ja som overskriften sier så lurer jeg litt på dette med utemøbler.
Vi må kjøpe oss nye og gubben vil ha rottinggruppe (ikke helt sikker på hvordan det skrives) og er heller ikke interessert i å bruke så altfor mye penger på det.

Så jeg spør:

Hva slags utemøbler har dere?
Hva kostet de?
Og er dere fornøyd?
Hva kunne dere eventuelt tenkt dere å forandre?
Hva skulle dere ønske dere hadde tenkt på før?

Har plastikk og ønsker meg rotting:-) se på bror min sine,han kjøpte rotting for 3 år siden og de står ute hele året og er like fine.....
Neste år håper jeg at vi hsr fått bygd på terassen og kan kjøpe rotting:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Vi hadde/har i tre, men det er kjempe gammelt og stygt. Benken knakk sammen for noen uker siden, så duger liksom ikke lenger.
Mannen her vet hva han vil ha, mens jeg er litt usikker, for på den rottinggruppen han vil ha, så er det bare et lite bord og med glass plate:( Siden det er jeg som vasker og steller med alt vi har så er det jo forsåvidt greit med rotting, men så er det den glassdritten og det at det er så lite og lavt et bord, går jo ikke an å sitte der å spise hvis man er mer en to personer.
Hmm.
Vi driver å bygger oss nytt hus, så det må jo liksom passe inne på den nye verandaen vår også ikke bare den plattningen/verandaen vi har nå. Er jo tåpelig å investere i nye utemøbler og bare få brukt dem en liten sommer...

Valgets kvaler....

Vi har akkurat kjøpt hagemøbler i rotting :) sofa, to stoler og bord fra europris på 30 prosent, betalte da 2100 for ett par uker siden :) veldig fornøyd :)

--------------------------------
☆ vår tur snart?? ☆

Vi har kunstrotting, betalte vel 16000. Har 3 + 2+ 1+ 1 og to bord. Et lite og et stort. Et hvitt og et sort trekk til putene. Kjøpte det på et lagersalg.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Det vet jeg ikke.

Ei venninne har fra europris og har hatt det i fem år og er like fint idag og det er rotting det også

--------------------------------
☆ vår tur snart?? ☆

Oj så lenge. Akkurat nå har vi ikke så stor plass på verandaen ca 2m bred og 4m lang, men gruppen er ikke så stor kanskje?
Herregud, merker jeg er helt grønn på utemøbler. Blæ.

Vi har litt forskjellig. En sittegruppe i rotting med ett lite bord. Fint å sitte der når vi har besøk ol. Men duger ikke til spising så vi har et bord med plass til 8 utenom i plast som ser ut som malt tre kjøpt på plantasjen. Også har vi enslags rund solstol. Den kan deles i to da blir det to benker også er det ett bord under som kommer frem og over den ene delen er det en kalesj som du kan ta opp for å skjerme for sol/vind :) fornøyd med alt jeg :) også har jeg lyst på en liten søt benk på fremsiden av huset men det er vel mest for synsskyld :)

Vi har rottingmøbler, sånn sofa med lavt bord og glassplate.
Jeg vil ha en annen, fant en på skrider som også er i rotting, men med høyt bord og en nydelig sofa plass til 6 med rottingstoler til :) Koster 13000, hadde jeg skulle kjøpt nå hadde jeg kjøpt denne gruppen. Perfekt sittehløyde med bord til å spise til :)

Uansett hva du velger så sjekk plantasjen. Der har de masse til halv pris nå:)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

På biltema har de et rottingsett til 999 nå :) satt ned fra 1999. Det består av to stoler, bord med glassplate og sofa. Og fire puter til :)

Back
Topp