Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
dersom den blir laga...... så må MÅ den jo berre brukast!Han mener vi ikke har plass.. men jeg vet akkurat hvor den skal stå![]()
Haha. Jeg lover. Da bor vi ikke her. Jeg håper at vi flytter før tiril begynner på skolen.makan! Er han klarover at ei skikkelig laga leikehytte kan vere nyttig når dokke blir besteforeldre også?Oldefaren til Jo laga eit lite leikehus, og Jo elsker å leike i den
Den står ikkje her då, den står hos tanta mi
![]()
Haha. Jeg lover. Da bor vi ikke her. Jeg håper at vi flytter før tiril begynner på skolen.
Ja den hadde gått med på et evt flyttelassMen hytta kan vel kanskje flyttes?
Då er det iallefall ikkje noke problem å få svigerfar til å lage...! Dersom det blir trangt i hagen ein periode, så gjere ikkje det noke når dokke om nokon år uansett skal flytte til noke størreJa den hadde gått med på et evt flyttelass![]()
Go for it!Ja den hadde gått med på et evt flyttelass![]()
Jeg ville bare gitt pappa klarsignalDå er det iallefall ikkje noke problem å få svigerfar til å lage...! Dersom det blir trangt i hagen ein periode, så gjere ikkje det noke når dokke om nokon år uansett skal flytte til noke større![]()