Uteleker

Dollface

Forumet er livet
VIP
Hva slags leker har dere/planlegger dere å ha til ungene?
Vi har sandkasse, en enkel huske, trampoline og basseng. Skal ha en sklie og så jobber jeg fremdeles om å få en lekestue. Svigerfar har laget til de andre barnebarna men gubben sier nei..... :-P dumme mannen...

vil han ikkje ha leikestue? Det er jo så koselig! Vi har eit leikehus i plastikk, og ei sklie. hadde basseng, men det blei ødelagt, så må kjøpe nytt;) Og så har vi traktor med hengar. Desse tinga er ute året rundt.. :) Så har vi jo sånne sandkassebiler, bøtter osv, men for å leike i sandkassa må vi gå til leikeplassen ;)

Vi har lekeplass i borrettslaget. ;)

Han mener vi ikke har plass.. men jeg vet akkurat hvor den skal stå :-P

Jeg har alltid ønska meg lekestue, så det må mannen bygge til snuppa! Når vi får kjøpt oss hus :p

Da må du jobbe litt mer med mannen :p

makan! Er han klarover at ei skikkelig laga leikehytte kan vere nyttig når dokke blir besteforeldre også? ;) Oldefaren til Jo laga eit lite leikehus, og Jo elsker å leike i den ;) Den står ikkje her då, den står hos tanta mi ;)

ImageUploadedByBV Forum1362695260.304334.jpg
ImageUploadedByBV Forum1362695268.429939.jpg

Det skal jeg ha, i alle fall :D

Når Nora begynner å gå skal jeg bygge sånn til henne :)

makan! Er han klarover at ei skikkelig laga leikehytte kan vere nyttig når dokke blir besteforeldre også? ;) Oldefaren til Jo laga eit lite leikehus, og Jo elsker å leike i den ;) Den står ikkje her då, den står hos tanta mi ;)
Haha. Jeg lover. Da bor vi ikke her. Jeg håper at vi flytter før tiril begynner på skolen.

Ja den hadde gått med på et evt flyttelass :D
Då er det iallefall ikkje noke problem å få svigerfar til å lage...! Dersom det blir trangt i hagen ein periode, så gjere ikkje det noke når dokke om nokon år uansett skal flytte til noke større :p

Då er det iallefall ikkje noke problem å få svigerfar til å lage...! Dersom det blir trangt i hagen ein periode, så gjere ikkje det noke når dokke om nokon år uansett skal flytte til noke større :p
Jeg ville bare gitt pappa klarsignal :D

Back
Topp