uteleker

Bao

Glad i forumet
I dag lurer jeg på hvor lenge barn bruker huske/lekestativer i hagen? Vet ikke om det er vanlig å bruke til de er 3-4 år eller lengre. Lurer fordi jeg ikker vet om vi skal kjøpe et lite enkelt et, eller kjøpe/bygge et større stativ m klatrevegger, sandkasse, sklie etc. Så hvor lenge var det populært blant barna hos deg?

Om noen har et fint stativ, bygd eller kjøpt de er fornøyd med hadde det vært gøy med et bilde! =)

her bruker begge ungene både sandkassa, huskestative og trampolina endag de er nå 5 og 7år Og har også besøk av noen gutter inni mellom som er 11 og 13år som fort setter seg i sandkassa for å leke med gravemaskiner,traktorer og etc, er innimelom jeg ler når jeg ser de sitter der å leker
Vet at dukkestua hos svigrina mi blir nå brukt som klubbhus av eldste jenta som nå er 11år, ho hade en periode fra ho var 8-10 år som ho ikke brukte dukkestua

Takk for svar! Så bra at det blir brukt lenge. Syntes å erindre at vi brukte sandkassa til ulike aktiviteter veldig lenge når du sier det! =)

Back
Topp