Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha okai. Hvorfor ikke bare solhatt eller solkrem..??
Her oppe er det som regel så kaldt hele sommeren at barna har sommerlue og sommervotter på mesteparten av tidaLue nesten hele året det første leveåret, vel? Eller solhatt med øreklaffer ja. Om babyen ligger ned i vognen og det er skikkelig varmt er det kanskje ingen vits, men ellers er det fort gjort at det enten er trekk i lufta, eller sol som de bør skjermes fra!
Vi bruker også lue hele 1. Året.. I forskjellige tykkelsen, såklartHer oppe er det som regel så kaldt hele sommeren at barna har sommerlue og sommervotter på mesteparten av tida![]()
Det jeg lurer på er om de MÅ ha vindtett lue til enhver tid, når det blåser? Eller holder det med ei ullue? ...Hermine blir så utrolig svett og våt i håret når vi bruker den vindtette lua fra Polarn O PyretSelv om den er rimelig tynn!
Nei, er jo det jeg også tenker på...synes jo synd i henne når hun blir SÅ svett...tross 2 grader og vind! Var mamma som sa at hun MÅTTE ha vindtett lue på når det blåser, ellers kunne hun får ørebetennelseVi bruker også lue hele 1. Året.. I forskjellige tykkelsen, såklartvindtette derimot det har vi ikke brukt, for begge barn blir ekstremt varme og svette på hodet.. De er uansett ikke ute når det er storm i kasta
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Får vel lettere ørebetennelse om man blir svett og deretter kald inni lua?Nei, er jo det jeg også tenker på...synes jo synd i henne når hun blir SÅ svett...tross 2 grader og vind! Var mamma som sa at hun MÅTTE ha vindtett lue på når det blåser, ellers kunne hun får ørebetennelse![]()
![]()
Er jo bedre med materialer som puster litt når de blir fort svette på hodet![]()
hehe, ja, du har et poeng der! Fra nå av bruker vi ull og bomull med mindre det blåser VELDIG!Får vel lettere ørebetennelse om man blir svett og deretter kald inni lua?hihi
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Vi er kjempefornøyde med luen fra Lilleba! Han er god og varm, men blir aldri svett, og den føles litt tettere enn de tynneste ulluene vi har!
Jeg kommer til å fortsette å bruke lue, har kjøpt sommerlue med UV beskyttelse![]()