Uteklær til gravide

Ceaær

Blir kjent med forumet
Hei.
Det begynner å bli kaldt (og i Bergen er det vått) og jeg fryser på bena :p Jeg har kjøpt Twentyfour mellow 2 lags cape i en str for stor som fungerer veldig bra som hverdagsjakke, med god plass til voksende mage, men bukse synes jeg er vanskelig å finne.. skulle hatt en utebukse som er vannavstøtende og vindtett. Skulle også gjerne hatt en typ joggebukse/bukse med god stretch (ikke H&M «dongeri»-tights) som er litt tykk. Synes joggebuksene på H&M var for tynne. Er det noen med erfaringer? :)
 
Hei.
Det begynner å bli kaldt (og i Bergen er det vått) og jeg fryser på bena :p Jeg har kjøpt Twentyfour mellow 2 lags cape i en str for stor som fungerer veldig bra som hverdagsjakke, med god plass til voksende mage, men bukse synes jeg er vanskelig å finne.. skulle hatt en utebukse som er vannavstøtende og vindtett. Skulle også gjerne hatt en typ joggebukse/bukse med god stretch (ikke H&M «dongeri»-tights) som er litt tykk. Synes joggebuksene på H&M var for tynne. Er det noen med erfaringer? :)

Som om jeg skulle skrevet det selv! Har akkurat samme jakken og har bodd i den siden jeg fikk den for to uker siden<3 Signerer ønsket om tips til bukser! Bergen her også, btw:hilarious:
 
Får tak i turbukser til gravide. Men har ingen erfaring med de selv. Stormberg har, til en ganske fornuftig pris. Så og de hadde kjempekjekke amme fleese gensre! De skal jeg ha en drøss av når baby kommer og vi skal ut å trille i - ikke fult så vått som Bergen, men Stavanger vinter/vår. Har lenge sikla på Adidas gravid joggebukse. Hvis den er som de vanlige Adidas joggebuksene jeg har er de gode og tykke. Fås bla bestilt på Zalando.
 
Da har jeg bestilt meg en MOBU mom vattert bukse, så får jeg se om den gjør nytten som utebukse fremover :) Når det gjelder litt varmere joggebukse er jeg like blank :meh:
 
Da har jeg bestilt meg en MOBU mom vattert bukse, så får jeg se om den gjør nytten som utebukse fremover :) Når det gjelder litt varmere joggebukse er jeg like blank :meh:


Den funket ikke:meh:Det var en skikkelig vinterbukse for den som er trenger en sånn. Jeg bruker str L til vanlig, og bestilte denne i xl. Den var veldig trang rundt linningen/rompa, og hadde veldig slapp strikkdel over magen.
 
Back
Topp