Uteklær til barnehagen til 2 åring

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
hva er dine favorittmerker til barnehagetøy for utebruk?

Jeg elsker reima, både i vinterdresser, parkdresser og regntøy....
andre merker d hadde vært verdt å prøve ut?
 
Bergans og Isbjørn of Sweden :D ingen over eller ved siden av.
Dress er det kun bergans som funker, isbjørn får feil passform, men kvaliteten er super, så derfor har vi todelt isbjørn og hel dress fra bergans. Begge deler brukes også som regntøy.
 
PoP og bergans er de merkene jeg har likt best.
Isbjørn of sweeden var også grei, men synes Polarno o pyret er mye mer slitesterk og holder seg finere i stoffet.
Reima har jeg vært veldig missfornøyd med. Er de plaggene vi har hatt med minst slitestyrke og de eneste uteklærne vi har kjøpt hvor sømmene har blitt hull i. (lue votter osv. I remia er helt grei)
Til barn under 6 år foretrekker jeg overlegent PoP, både pga. Varme, slitestyrke og vanntetthet. Blir å holde meg lojal til det merket til småbarn.
 
PoP og bergans er de merkene jeg har likt best.
Isbjørn of sweeden var også grei, men synes Polarno o pyret er mye mer slitesterk og holder seg finere i stoffet.
Reima har jeg vært veldig missfornøyd med. Er de plaggene vi har hatt med minst slitestyrke og de eneste uteklærne vi har kjøpt hvor sømmene har blitt hull i. (lue votter osv. I remia er helt grei)
Til barn under 6 år foretrekker jeg overlegent PoP, både pga. Varme, slitestyrke og vanntetthet. Blir å holde meg lojal til det merket til småbarn.
Såå enig ang reima :confused: helt håpløs kvalitet.
Vi liker også pop godt, egentlig veldig fornøyd med det å, men synes det er litt stivt, så holder oss til Bergans og Isbjørn.
 
hva er dine favorittmerker til barnehagetøy for utebruk?

Jeg elsker reima, både i vinterdresser, parkdresser og regntøy....
andre merker d hadde vært verdt å prøve ut?
Vi elsker vår-/ høstdressen til wheat. Den er supermyk og enkel å bevege seg i, tynn som ei skalljakke så det er lett å justere påkledning under til kaldere og varmere dager, vannsøyle på 10 000 og den har ingen synlig slitasje etter daglig bruk både i fjor høst og i hele vår.
 
Er kjempefornøyd med reima jeg :)
 
Takk for gode tips :)

Skal se om jeg kanskje skal teste ut noe som ikke er for ille økonomisk heller :) har noe bergans som vi har arvet og kjøpt brukt, men ikke testet det i dresser :)
 
Back
Topp