Utegelmessig mens

Lillelima

Limaaa
Noen av dere som har fått mensen tilbake? Jeg fikk den tilbake forrige mnd,og her sitter jeg da og venter på at den skal komme tilbake igjen.. kjenner jeg holder på å frike ut,redd for å være gravid igjen ;-) men er kanskje vanlig at den er uregelmessig første tiden...?

Jeg har ikke fått den tilbake enda, men med nr 1 fikk jeg den tilbake rundt 8 uker etter fødsel. Men det tok mer enn 1 mnd til jeg fikk den igjen etter det så det er nok normalt at den er uregelmessig i førsten ja :)

Jepp. Fikk den tilbake forrige måned. Og nå kom den 4 dager før tiden :p

Jeg fikk den tilbake etter 7 uker, men nå er han 12 uker og den har ikke kommet på nytt :p

Fikk den tilbake forrige mnd, og den kom idag 8 dager etter tiden.. Før kunne jeg nesten stille klokka etter den :-p hehe

Her er det fem uker siden sist. Så er blitt litt i tvil om det var mensen eller siste rest av renselsen.

Her hadde jeg eggløsning for 3 uker siden, men ingen mens :o det er litt forvirrende og rart for lutefasen skal vel være den samme. Får nok se å ta en test til, selvom jeg tok for en uke siden og den var negativ(*puh*). Har veldig gjenkjennelig eggløsningsslim og smerter, men kan jo ha vært en rar del av renselsen eller noe :) mensen har jeg i hvert fall ikke sett noe fra!

Back
Topp