Utedress

Wannebe

Glad i forumet
Noen som kan anbefale en fin vår/høst dress?
Vurderer som jeg skal kjøpe den såpass stor at den passer til høsten igjen:)
Noen som har noen formening om det?:)

Prinsesse juli 2013
 
Eg kjøpte ei fin på ludostore, var grei den :)
Men har ikkje erfaring med sånt :p bare syns prisen var fin :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Ullfleecen til Nøstebarn? :) De er så fine! Har brukt den både i vinter og nå. I vinter nede i vognposen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har Reima sin vårdress. Liker den godt. Aner ikke om den passer til høsten, men er litt stor nå.
 
  • Liker
Reactions: jb
Sniker fra oktober her.. Men jeg vil gjerne få anbefale Name It sin softshell heldress! :) Grei pris (500,-), vanntett, slitesterk og fin fasong!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har kjøpt tynn utedress fra vossatassar. Virker veldig bra den. Skal være vindtett og ganske vanntett, men har ikke fått prøvd den enda :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Her datt det inn en dress fra svigermor:) Hun hadde kjøpt name it softshell heldress i str 80, så den får vi nok brukt en god stund da vesla akkurat har begynt å bruke 68 nå:)

Prinsesse juli 2013
 
Jeg slenger meg på name it sin softshell dress! De er knall gode! Kommer veldig godt ut i test også!:) så syntes jeg de er veldig fine:)
men de begynner å bli utsolgt maaaange plasser...


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Sniker fra august...Har ikke kjøpt enda, men tenkte på noe fra Didriksons. Så veldig smart ut der du kan justere lengda på nederkant og ermeslutt, og pris ganske bra.
 
August her også ;) vi hadde reflex vårdress til eldste første høst/vinter, og godt med ullklær under, gikk helt fint :) eller har polarn o pyret helårsdress med avtagbart for.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp