utedress

turboquattro

Gift med forumet
hvilken utedress/dresser har dere kjøpt til babyen?

litt i tvil hvilken dress/dresser jeg skal kjøpe.
 
Den kommende bestemor har slått meg i alt av klesinnkjøp (yes, første barnebarn). Hun kjøpte en ganske søt, hvit dress på Cubus med ører på hetten. Tror de har mye fint i merket "Mohini". Dressen kommer med to glidelåser som går langt ned, slik at man lett kan "lufte" småen. I tillegg til hette, var det votter festet til dressen.
 
Jeg har en lignende som Spritey. Også kjøpt av Bestemor, som også venter sitt første barnebarn. Hun har i tillegg strikket ullgenser, teppe og lue. I dette øyeblikk holder hun på med å strikke en god og varm Marius ullbody. Så fryse tror jeg ikke lille persille kommer til å gjøre... =P
 
Vi og har bamsedress fra HM :)
 
Har en dress som er kjøpt på cubus etter storesøster.
Men har også en ulldresss som er kjøpt på spar kjøp
 
Ingen! Ull holder fint inni vognposen. Ser ikke noe stort behov for å kjøpe en tykk vinterdress før babyen er stor nok til å sitte i snøen selv.
 
Kjøpe en god og varm en på cubus.Trenger ikke samme vannsøyle osv som på  storsøster sin ( hun har en isbjørn of sweden).
 
ser visst ut som jeg må ta en tur på cubus. kun funnet fleece dresser alle andre plasser.
 
Ikke kjøpt noen utedress. Blir tykke ullklær og eventuelt tynne ullklær + fleeceklær til å bruke i bilstol og i vogna.

Utedress får vente til neste vinternår h*n skal ut å kravle i snøen...:-)
 
Back
Topp