Utebelysning til jul

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Pynter dere ute med lys nå i adventstida?

Jeg har handlet inn enda mer i år :)
Skal virkelig belyse opp gata her:D

Har aldri hatt det, men har ikke hatt eget hus heller. Jeg skal kjøpe lys som vi skal pynte med til bryllupet da (neste desember), så skal vi bruke dem ute etterpå.

Har lyslenke som vi surrer rundt rekkverket på altan. Så lyser det opp hele nabolaget

Sent from my iPhone using BV Forum

NÅ i adventstiden? Den tiden har strengt tatt ikke begynt enda!!
Men ja jeg pynter med lys ute.

Har ikke noe uteplass :( Synes utelys er så koselig!

Skal ha litt lys i eit tre her ute, og kanskje noko rundt ytterdøra (sidan det er på baksida av huset der det ikkje er adventsstjerne i vindauga eller noko anna triveleg). Eg er forresten heilt for å bruke det som vinterlys i staden for julelys, for eg vil ha lysa oppe i alle fall ut januar, gjerne februar og. Det blir så uendeleg mørkt og trist om ein tar ned alt av lys 13. dag jul...

NÅ i adventstiden? Den tiden har strengt tatt ikke begynt enda!!
Men ja jeg pynter med lys ute.

Litt forut for min tid:p

Dårlig formulert av meg, mente når adventstiden starter.
Jeg skal ut og henge opp belysninga til helga, så er det bare å tenne lysa om 2 uker:D

Ute har vi hvite lys på en busk. Ellers har vi stjerner og lys i alle vinduer:-)
Gleder meg til desember, elsker å pynte både inne og ute:-)

♡ appen ♡

Blir nok litt julelys på tujane utenfor ved ingangspartiet :) ellers blir det adventstake og julestjerne i vinduene og julekrans på døra :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Masse lys, elske lys :p
Rundt rekkverket på altanen, i flaggstango, ved inngangspartiet, på garasjen og ett par figura på utsio av gelenderet på altanen :D
Har og stjerne og staka i alle vindu :cool:
Her e huset nesten ferdig pynta t jul 1.søndag i advent, berre treet og nissane så kjeme opp rett før jul :p

fjølo mi

Vi pynter ikke utenfor, men pynter i vinduskarmene.

Liker ikke fargedelys:p synes det er fint med vaneliglyspynt:p men nej vi pleier ikke å pynte opp:)

Har tre små herligheter<3

Har så lysst!!! Men det finnes ikke en stikkontakt ute, og tre og busker rundt huset er det dårlig med også :( Men på sikkt skal det komme :) Syns det er så fiiiiiint med lys ute :)

Utover en krans på døra med lys i og adventstaker i alle vinduene.. Så nei.. syns det er mindre pent rett og slett. Kan "strekke meg" til litt HVITE (som IKKE blinker!!!) lys i ei buske, men thats it.

Back
Topp