Ute/turklær for gravide

Løvungen

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Noen som har tips til steder man kan kjøpe turklær for gravide? Tenker da spesielt på bukse. Jeg jobber i barnehage, og alle utebuksene begynner å bli for små...
Har sett at stormberg har, men lurer på om noen vet om andre steder? :-)

Har kjøpt Bergans GoreTex bukse i XL - den har borrelås i sidene slik at den skal passe lenge. I tillegg har eg kjøpt Bjørn Dæhlie langrennsbukse i L - den er strech og kan fint ligge "under" magen.

Jeg jobber også i barnehage, og mitt tøy har blitt for lite for lenge siden! Jeg gikk igjennom vikarklærne og så om det var noen store størrelser der :p Fant en parkdress i str XL som jeg har brettet opp beina på, så bruker den foreløpig.

Er rett før jeg blir sykemeldt ut svangerskapet pga bekkenløsning, så regner med at dressen passer fram til jeg blir sykemeldt. Da slipper jeg å kjøpe noe nytt som er alt for stort til at jeg får brukt det seinere :)

Jeg har en Norrøna Svalbard Flex1 som jeg har brukt. Den er det relativt god stretch i og jeg synes den egner seg godt til denne årstiden. Den kan også reguleres litt i livet pga borrelås. Jeg har brukt denne siden i fjor sommer og i de kaldeste månedene kjørte jeg på med dobbel ull under for å unngå å fryse. Sist jeg brukte den var på lørdag og da ble det mest komfortabelt å kneppe opp den øverste knappen utover dagen ettersom magen varierer litt i størrelse fra morgen til kveld ;) Veldig fornøyd med den buksa :)

Stormberg ska visst ha noen fine så jeg ei bekjent hadde fått tak i.

Takk for tips!
Har selv den norrøna svalbard buksa, men i såpass liten størrelse at den er knapp i livet allerede..spørs om ikke det blir å prøve stormberg sitt :-)
Er egentlig ikke så interessert i å kjøpe bukser i større størrelser da jeg allerede har ei om er stor i størrelsen der knappen i tid og utid spretter opp :-p

Kjøpte gravide bukse på stormberg i går. Den va litt stor over magen ennå så god plass til å vokse i framover. :-)

Har kjøpt Bergans GoreTex bukse i XL - den har borrelås i sidene slik at den skal passe lenge. I tillegg har eg kjøpt Bjørn Dæhlie langrennsbukse i L - den er strech og kan fint ligge "under" magen.
Har brukt Bjørn Dæhlie i det siste jeg også.. Str 14 år :p sku ha kanskje kjøpt litt større etterhvert

Back
Topp