Ute tid....?

L24

Glad i forumet
Lurer på hva dere gjør med babyene om dagen.
Har dere fast trille tid eller noe slik at barna får frisk luft eller miljø forandring?
Selv er jeg dårlig på dette når det regner ol
Har ikke noen fast rutine heller jeg [:)]

Oliver sover den "lange" luren (alt til 4,5 timer) ute i vogna.. uansett vær.. syns d e vældi grejt å jøre d sånn fårr han sover lengere om han sover ute istedefor inne...

Patric liker ikke vognen han for den blir litt trang å sove i for han..[:'(]

hm, trang nu allerede? æsj d va jo domt.. oliver e åsså en lang gutt så han har ikke SÅ stor plass, men sover bedre i vogna enn inne i vugga...

nei vi tar det som det komemr vi. liker å være litt spontane, men er mye ute. enten på bytur, i parken, på besøk eller på biltur å shopper.. hehe syns det er viktig med frisk luft hver dag, men er ikke heeelt firkantet på det heller.

jeg triller 1-2 turer hver dag.alt fra 15min til en time...sover formiddagsluren i senga si eller i senga med meg og hovedluren i vogna.hvis han vil ha seg en ettermiddagslur så blir den og i vogna..

Oskar sover av en eller annen grunn best i vogga si, så her blir han med ut i vogna når jeg går ut. Heldigvis en deilig årstid nå, så jeg er ofte ute.

ikke fast rutine på hvor lenge jeg er ute.. men vi er masse ute når det er pent vær [:D]

Back
Topp