Ute i går!!

Hønepønemamma

Forumet er livet
Var ute i går for for første gang å begge barna lå vekke,
Frøya sin første natt vekke i fra mamma.
Det gikk kjempe bra men da jeg hentet henne i dag så kom tårene
når jeg kom hjem igjen for det var så deilig å kjenne lukten å klemme
henne igjen å Tjalve og.
Tror jeg er blitt for gammel til å gå på byen å var ganske dårlig i dag

ORIGINAL: nannaanita

Føler med deg, gruer meg til det jeg! Savner han bare han sover jeg

Har d sånn jeg å men har også litt lyst ut å, men blir sikkert ei lita stund til. Føler meg ikke helt klar for d enda[8|] hehe

Var no kjekt du koste deg på byn da iallefall[:)]

Jeg synnes det er litt deilig å komme hjem og vite det at jeg skal ikke opp tidelig dagen etter. Hadde ikke hatt meg imot om Melinda hadde sovet vekke en natt eller 2. Bare tenker på hvor godt det skulle blitt å sove til jeg våknet av meg selv

Men jeg skjønner godt de som ikke klarer seg en dag uten. For de er jo noe av det deiligste på denne jord[:)]

ORIGINAL: tipp

Var no kjekt du koste deg på byn da iallefall[:)]

Jeg synnes det er litt deilig å komme hjem og vite det at jeg skal ikke opp tidelig dagen etter. Hadde ikke hatt meg imot om Melinda hadde sovet vekke en natt eller 2. Bare tenker på hvor godt det skulle blitt å sove til jeg våknet av meg selv

Men jeg skjønner godt de som ikke klarer seg en dag uten. For de er jo noe av det deiligste på denne jord[:)]

enig !!!!!!!!
syns det er sjønt å være skikkelig opplagt til å snakke med kaspern =) men nå begynner han jo å sove natta da =)

har lyst ut snart jeg også. vil komme meg inn i klærna mine først=) heh..men kan vel ta seg tid.. sannheten er vel at jeg ikke klare å være vekke fra mathias.. har kun vært vekke fra han når jeg trener.. det tar maks 2 timer.. i løpet av treningen har jeg sikkert ringt hjem to ganger og tenkt på han hele tiden=)

Back
Topp