Ute etter liten ekstravogn, med bagdel å svinghjul foran.

lykkelig2017

Forelsket i forumet
Da vi ikkje har værdens største bil e æ ute etter ei vogn vi kan bruke når vi drar imella. Som e god å trille åsså på trange plassa. Men har ikkje løst å bruke så himla mye pænga på den. E der nån som har tips tel vogn å evt. tilbud på sånt? Her i område har vi få barnebutikka, å dæm har derfør lite tilbud. Hurra før monopol på sånt.
 
Brukt?

Eg har tenkt på stokke scoot v2 til d bruke, d e ikkje bag men en babypose som ser lun og god ut :)

Ellers e det bugaboo bee3, den har en slags bag, god å trille på småplasser å sånt :) personlig vil eg ha litt større hjul enn på den :)

Greentom up? Har en med bag :)

Babyzen yoyo+ kanskje? Den kan du kjøpe babydel til + bilstol adaptere :)

Det var de eg kom på i farten.. Eller.. Har hørt mye bra om babyjogger city mini gt og den har jo bag :)
 
Brukt?

Eg har tenkt på stokke scoot v2 til d bruke, d e ikkje bag men en babypose som ser lun og god ut :)

Ellers e det bugaboo bee3, den har en slags bag, god å trille på småplasser å sånt :) personlig vil eg ha litt større hjul enn på den :)

Greentom up? Har en med bag :)

Babyzen yoyo+ kanskje? Den kan du kjøpe babydel til + bilstol adaptere :)

Det var de eg kom på i farten.. Eller.. Har hørt mye bra om babyjogger city mini gt og den har jo bag :)

Har leita etter brukt, men finn ikkje no her i område. Ska google litt di andre du fåreslår:)
 
Har sett der, men syntes d e litt dyrt. Sia den ska brukes som ekstra vogn. Muli d e æ som e kjip. Men vi har ikkje så.frøkteli god råd før tia desverre.

Ser den altså, ikke vi heller. Og det er mye annet utstyr som er mer må-ha som står foran i køa :p
Da er det vel Finn som er beste alternativ vil jeg tro...
 
Ser den altså, ikke vi heller. Og det er mye annet utstyr som er mer må-ha som står foran i køa :p
Da er det vel Finn som er beste alternativ vil jeg tro...

Har leita på finn.no men der e ikkje nåkka her i område. Ingen ting i heile troms å nordland faktisk. Så vi får se. Hadde ikkje budsjette stoppa mæ så sku æ altså kjøpt ei sån fancey ei:)
 
Back
Topp