Utdrikningslaget mitt!

tigerbebis

Gift med forumet
Nå har jeg hatt utdrikningslaget mitt før bryllupet som står om knappe fem uker!
[:D]

Jeg ble henta tidlig lørdags morgen, hadde virkelig ikke peiling om at ting skulle skje den dagen.
Fikk en pakkeliste, så det var bare og pakke, så dra av sted. Reiste til Vigra, så med fly videre til Oslo. Satte oss i en maxitaxi, og der fikk jeg bind for øynene. Når jeg fikk lov til og se igjen, stod vi på kaia og så rett på DFDS sin Københavnbåt! Wohoo! Vi var ti jenter, og en av jentene jobber på markedsavdelinga på DFDS, så vi (de, jeg betalte ikke en krone[8D]) fikk turen superbillig - hurra! [:D] Treretters middag og kos og mye god drikke var oppskriften på lørdag, så sightseeing i København på søndag, før det bar oppover igjen til Oslo..og der har vi vært og shoppa pittelitt før vi reiste hjem igjen idag. En helt fantastisk tur, spesielt med tanke på at jeg aldri har vært i København før! Stoooorkosa oss alle mann! [:D] Og det var null utdriting av bruda, sånt kan man like [;)]

Nå er det bare og få ordna siste rest av forberedelsene til bryllupet, jeg er jammen snart en gift frue!! [&:][8D][:D]

Ååh, det høres kjempekoselig ut! Det er sånn utdrikkningslag skal være, ikke sånn "drite ut" opplegg. Jeg hadde ihvertfall fått panikk hvis de hadde funnet på noe faenskap. [8D]

Håper vi får masse fine bilder om ca 5 uker da, av den nyyydelige bruden [:D][:D]

Hørtes virkelig ut som et knall utdrikningslag.

Og så bra at du koste deg [:D]

Det hørtes ut som ett skikkelig bra utdrikningslag [:D]

Høres jo supert ut!!![:)][:)][:)] København er så fin by!!!
Jeg er heller ikke glad i sånn drite ut- opplegg.

Snart er du guft ja, knebla og ingen vei tilbake, vææææ [8D]

Det hørtes veldig bra ut! Godt du slapp å bli driti ut, har ikke sansen for det! Lykke til videre med forberedelsene[:)] Gleder meg til å se bilde av deg som brud[:D]

ORIGINAL: Aravis

Ååh, det høres kjempekoselig ut! Det er sånn utdrikkningslag skal være, ikke sånn "drite ut" opplegg. Jeg hadde ihvertfall fått panikk hvis de hadde funnet på noe faenskap. [8D]

Håper vi får masse fine bilder om ca 5 uker da, av den nyyydelige bruden [:D][:D]

Agree! [:)]
Så bra at du fikk eit så bra utdrikningslag!![:)]

Back
Topp