Utdrikningslag...

Julibaby08

Forelsket i forumet
Jeg skal arrangere utdrikningslag til min beste venninde før sommeren, og lurer på om dere har noen bra tips? Det meste er i boks, men savner noe sprell hun kan gjøre/selge osv...  Noen som har vert med på noe som ble suksess?? Kommer selvfølgelig mye ann på personen da - hvor mye en KAN "drite de ut". Vil ikke drite henne ut - men litt morro må vi jo ha det!

i utdrikkningsfesten til svigerinnen min tok vi bånd rundt øynene hennes og kjørte henne til en lien flyplass,satt henne inn i ett  småfly og tok ikke av båndet før hun var festet til sete...
Hun fikk en tur og syntes dette var supert[:)][:)]

I mitt utdrikningslag måtte jeg samle drikkebonger ved å spørre ukjente gutter på gata om jeg kunne få vaskelappen på boxershortsen deres. Denne måtte jeg klippe av med en bitte liten neglklipper. Flaut som bare det, men også utrolig morsomt!

Jeg vet ikke om dette kan være til hjelp jeg, men jeg måttte selge tre STOOOOORE poser med kjærligheter på pinne i mitt utdrikningslag...

3 kr for små og 5 kr for store. Hehe. Jeg begynte med å ringe på hos naboene (kl halv ni lørdag morgen) og selge til de. Og så skulle vi et eller annet, og der var det torg med masse valg- stander, så da fikk jeg solgt en del (var forresten en gubbe som spurte om han kunne kjøpe meg i stedet for en kjærlighet, og han var eldre enn bestefaren min, ekkelt synes jeg)

Når vi var ferdig med andre opprdag så skulle jeg ned på butikken for å handle inn til fest ved å gå å stjele det jeg trengte fra andres kurver (flaaaauuuuut!!!!!!!!!!)

Og når jeg hadde knabbet alt jeg trengte, så måtte jeg stå utenfor butikken å selge resten av kjærlighetene mine. Det var litt skummelt for jeg har matbutikk- panikk! Haaaaater å gå i matbutikker... Men jeg overlevde og tjente litt over 1300 kr tror jeg, ikke dårlig det, når hver pose kostet 20 kroner, altså 60 tilsammen!!! Skal legge ut bilder etterhvert, så ser dere hva jeg mener!! Haha[:D][:D][:D]

ORIGINAL: MyBell

Hmmm jeg er ikke så veldig stor fan av sånn utdritning egentlig...[&:][&:][&:] har sett nok av de på karl johan hvor folk har blitt kasta egg på og kledd seg ut. Det syns jeg ikke noe om.

Ser heller for meg et litt stilgere ett med limosine, spa og champagne i massevis og selvfølgelig alle venninnene mine. Kan godt finne på noe sprell, men det måtte ha blit gocart, paintball eller hoppe i fallskjerm, konsert osv... eller kanskje en manlig stripper....[;)]

Veldig enig med deg! Jeg hadde super snille venninner som lagde nydelig lunch med gaver og taler, var på Grand hotell i oslo og koste oss med champagne i bassenget og var ute og spiste på Dinner (min favoritt restaurant) på kvelden. 20 jenter, mye vin og champagne, og fest utover natten. Fantastisk dag. Eneste jeg måtte var å skaffe disse drikkebongene jeg skrev om ovenfor. Men det var egentlig bare moro.
Synes mange drar den litt vel langt når det gjelder å drite ut den som skal gifte seg.

ORIGINAL: MyBell

Hmmm jeg er ikke så veldig stor fan av sånn utdritning egentlig...[&:][&:][&:] har sett nok av de på karl johan hvor folk har blitt kasta egg på og kledd seg ut. Det syns jeg ikke noe om.

Ser heller for meg et litt stilgere ett med limosine, spa og champagne i massevis og selvfølgelig alle venninnene mine. Kan godt finne på noe sprell, men det måtte ha blit gocart, paintball eller hoppe i fallskjerm, konsert osv... eller kanskje en manlig stripper....[;)]

Enig. Synes det skal være en "skjemme bort" dag, ikke "skjemme ut" dag.

Og Snuppis: Dinner er jo bare den beste restauranten, sikle sikle. Prøver å få vært der et par ganger i året[:D] Eneste som er galt med den er at den ikke ligger på Lillehammer.

er helt enig! Synest ikke utdrikningslaget skal være noe å grue seg skikkelig til, men sånn gledegruning går veldig bra [;)] Så skal IKKE få henne til å synge eller noe sånt - for det er hennes største mareritt -og da er det jo ikke noe morro! Blir hyttetur med gode venninner med god mat og drikke på ettermidag/kveld. Men god ide med både salg av slikkepinner og klippe vaskelappen av boxere!! Tenkte hun skulle få rundt 5 oppgaver hun må utføre - så de kan ikke være FOR langtrekkelige.. men har lagt idèene i forslagboksen [:)] Fortsett gjerne med gode idèer!

I venninna mi sitt utdrikningslag lånte vi en ola bil som vi pyntet som bryllups bil og hun satt oppi med bind for øynene helt til vi kom til brannstasjonen da lurte vi henne over i en sånn kran og ikke før hun var høyt oppe tok vi av bindet. Kjempe utsikt..
Dagen fortsatte på brannstasjonen hvor vi hadde stafett med brannslanger å koble dem, spyle ned noen ting på bakken og skifte i uniformen..

Så tok vi henne med til kinoen og satte henne på scenen føre en film og så måtte hun fortelle et eventyr samt spille de forskjellige rollefigurene. Tok henne videre med til et sånt bittelite basseng med et monument oppi, dette var en rundkjøring, hun fikk skiftet til badetøy, la seg på en flytemadrass, fikk en sol paraply og drinker mens hun sku ligge der og nyte livet.. Alle lo... Kvelden ble avsluttet med et stort grillparty i hagen til foreldra hennes, og så badet vi i bassenget i hagen og spilte musikk til langt på natt...

Hehe dette minner meg om russetida[:D] men veldig moro saker dere har funnet på da[:)]

ORIGINAL: Gull i magen

Hehe dette minner meg om russetida[:D] men veldig moro saker dere har funnet på da[:)]

Venninna mi var gravid i russetida, så hun fikk ikke oppleve den....tror det er noe hun har savnet! Blir nok en liten "mini russefeiring" [:D]

Ahaa[:)] da blir det nok kjempeartig for henne da[:)]

• Rebusløp rundt i byen for å finne de som skal være med
  • Sette x-kjærestenavn på ballonger som hun må smelle etter hun har fortalte alle om vedkommende x. Skal symbolisere at de er ute av livet hennes for godt når ballongen smeller.
  • Dansekurs (f.eks. salsa)
  • Videointervjue forloveden. Stille spørsmål som hun må gjette svaret på. Eks: Hva fallt du for hos henne?
  • Lede en aerobictime (hvis du kjenner noen på et treningsenter)

ORIGINAL: huva

Enig. Synes det skal være en "skjemme bort" dag, ikke "skjemme ut" dag.

Og Snuppis: Dinner er jo bare den beste restauranten, sikle sikle. Prøver å få vært der et par ganger i året[:D] Eneste som er galt med den er at den ikke ligger på Lillehammer.

Iknow!!!!! Verdens beste restaurant:))) Bare elsker den. Skulle gjerne hatt den i Moss også, men er heldigvis ikke langt til oslo da. Nyyyyydelig mat og topp service.

Må nesten fortelle om hele mitt lag da. Ble vekket kl syv om morgenen at det ringte på døra. Da stod det en haug med jenter utenfor  som kom løpende opp på soverommet mitt!!! Fikk beskjed om å komme meg opp, og ut på hverandaen. Tok meg en røyk og skulle dusje; i hageslangen! Det var kjempe kaldt, men helt greit (fikk avslutte med vanlig dusj) Så lagde jentene i stand en kjempegod frokost. Jeg fikk utdelt "pene" klær og ble sminket. Så skulle jeg ut å selge kjærligheter. Fikk solgt en pose hos naboene, og da var det tid for å reise. Skulle egentlig kjøre helikopter, men var dårlig vær, så de fikk ikke lette!!! Så da ble jeg satt i en bil med bind for øynene og vi kjørte og kjørte og kjørte!!!

Kom meg ut av bilen og ble livredd. For det tordnet. Var skikkelig redd for at vi stod på en brygge, da jeg er skikkelig redd for båter og vann! Iallefall når det tordnet. Fikk tatt av meg bindet og da var vi på Tusenfryd! Kjørte diverse ting og fikk tilslutt beskjed om at jeg skulle være med på den strikk- greia. Bli heiset opp x- antall meter, for så å bli sluppet ned!!! Ville absolutt ikke, da jeg er redd for høyder. Men gjorde det likevel jeg! Haha. Stolt av meg. Dro deretter hjem til meg, og så på butikken for å kjøpe inn det vi trengte til fest. Men jeg måtte da stjele det fra kurvene til folk (før de betalte). Hehe. Så solgte jeg resten av kjærlighetene mine. Fikk da i oppdrag å skulle gå hjem å lage middag til alle jentene, og klart fryseren min var tom, så jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre!!! Kom hjem og der var benkene fulle av mat. Jeg skulle lage maten bare. Gikk jo kjempe fint. Spiste oss mette og spilte et pakke- spill. Og etter dette ble det full fest med jentene også dro vi ut på by'n til slutt!!!

Jeg hadde en kjempefin dag. Holdt på i over 20 timer, var ganske sliten når søndagen kom!!! Haha[:D][:D][:D]

Back
Topp