Må nesten fortelle om hele mitt lag da. Ble vekket kl syv om morgenen at det ringte på døra. Da stod det en haug med jenter utenfor som kom løpende opp på soverommet mitt!!! Fikk beskjed om å komme meg opp, og ut på hverandaen. Tok meg en røyk og skulle dusje; i hageslangen! Det var kjempe kaldt, men helt greit (fikk avslutte med vanlig dusj) Så lagde jentene i stand en kjempegod frokost. Jeg fikk utdelt "pene" klær og ble sminket. Så skulle jeg ut å selge kjærligheter. Fikk solgt en pose hos naboene, og da var det tid for å reise. Skulle egentlig kjøre helikopter, men var dårlig vær, så de fikk ikke lette!!! Så da ble jeg satt i en bil med bind for øynene og vi kjørte og kjørte og kjørte!!!
Kom meg ut av bilen og ble livredd. For det tordnet. Var skikkelig redd for at vi stod på en brygge, da jeg er skikkelig redd for båter og vann! Iallefall når det tordnet. Fikk tatt av meg bindet og da var vi på Tusenfryd! Kjørte diverse ting og fikk tilslutt beskjed om at jeg skulle være med på den strikk- greia. Bli heiset opp x- antall meter, for så å bli sluppet ned!!! Ville absolutt ikke, da jeg er redd for høyder. Men gjorde det likevel jeg! Haha. Stolt av meg. Dro deretter hjem til meg, og så på butikken for å kjøpe inn det vi trengte til fest. Men jeg måtte da stjele det fra kurvene til folk (før de betalte). Hehe. Så solgte jeg resten av kjærlighetene mine. Fikk da i oppdrag å skulle gå hjem å lage middag til alle jentene, og klart fryseren min var tom, så jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre!!! Kom hjem og der var benkene fulle av mat. Jeg skulle lage maten bare. Gikk jo kjempe fint. Spiste oss mette og spilte et pakke- spill. Og etter dette ble det full fest med jentene også dro vi ut på by'n til slutt!!!
Jeg hadde en kjempefin dag. Holdt på i over 20 timer, var ganske sliten når søndagen kom!!! Haha[:D][:D][:D]