Utdrikningslag

Tante Sofie

Gift med forumet
I august gifter min bestevenninne seg, og jeg har blitt bedt om å være forlover. Har allerede begynt å tenke på utdrikningslag.

Så da spør jeg etter idèer til hva vi kan gjøre. Vil at alle kan være med på noe moro, og det må være til ca 15 personer.

Vil gjerne ha noe som ikke er tradisjonelt for jenter, som spa, sanginnspilling og dildoparty.

Dere som har giftet dere, hva skjedde hos dere? Og dere som har vært i et, hva gjorde dere?

er det ikke noe hun digger ???

eller noe hun har gjort når hun var yngre ?

Hun drev bittelitt med hester, og hun møtte opp på 2-3 fotballtreninger.

Ble kjent med henne da vi var 14 år, så vet lite om årene før det.....

Oi...skal selv i utdrikningslag til ei venninne som skal gifte seg i august[;)] Men vi er da bare 4 stk + bruden. Kun de nærmeste[;)] Jeg ble lagt inn på sykehuset på termindatoen hennes, og etter at hun hadde besøkt oss første gang, så gikk det bare 2 timer, før hun var på sykehuset igjen med sterke rier[;)]

Men vi er da ikke helt sikre på hva vi selv skal finne på. Jeg har jo bare kjent henne de siste 6 årene. Men vi skal muligens dra til Saltstraumen (der er det verdens sterkeste malstrøm) som ligger 45 min kjøring fra Bodø. Tenker på å dra henne med ut på sjørafting. Hun er ei som er glad i friluftsliv da[:)] I tillegg må vi finne noen som kan være vår privatsjåfør, siden vi skal drikke[;)] Mulig vi skal ha piknik ute i det fri, men skal prøve å drite henne litt ut også, selvom hun egentlig ikke ville det[8D] Men har dessverre ikke så gode råd i grunn.

Hva med å gjøre noen turistattraksjoner?Om hun liker sånt da?Ting som rafting, fjellklatring, vannski?

Ja, har lyst å finne på noe ute, har tenkt tanken på en hinderløype av noe slag.

Piknik er nesten et must, men kommer an på været.. Må ha noe i bakhånd...

Vil gjøre noe som hun aldri kommer til å glemme![:)] 

Og hun skal ikke drites ut, hun er ikke typen til det. Og det respekterer jeg. Hun skal være min forlover når jeg skal gifte meg, og vil at hun også respekterer mine ønsker.

lumina: Takk for tipset, skal spørre henne på nyåret jeg.

Jeg var på laserskyting og det var kanon og så spilte jeg
inn cd hehe ganske morsomt,med veninnen min tok jeg
de med på paintball men det var ganske vondt[&o].
Bowling er kjekt.

kanskje noe kule greier som gitr en litt kick m hest ?? (har ikke peiling på hest)

så drikke, så kanskje spille litt fotball, dere som er fulle mot noen som er flinke eller noe ;P;P

laserskyting, kuuuuuuuuuuult det hørtes kult ut

Jeg var på go-kart, ute og spiste og fikk en hel del oppgaver (få tak i to drops, et beger ketshup, et kokt egg, plukke blomster med pølseklype, etc - var glad jeg var litt utkledd da, ja) og vi endte opp hjemme hos forloveren min der mannen hennes hadde laget god middag til oss. Fikk noen gaver jeg skulle klemme på og gjette hva var (ting som skulle minne om noe den som ga gaven og jeg hadde opplevd).

Da jeg var forlover, var vi på femkamp (f.eks: http://www.oslogladiators.no/default.asp?side=21&meu=0 eller http://www.dynamicevents.no/), piknik med noen oppgaver, og så hjemme hos meg der mannen min hadde lagd middag. Der var det klemmepakker, karaoke, og sånne ting.

Ellers kan jeg anbefale å ta en titt på dene siden: http://www.utdrikningslag.no/

Lykke til med planleggingen :)

ORIGINAL: Annicken

kanskje noe kule greier som gitr en litt kick m hest ?? (har ikke peiling på hest)

så drikke, så kanskje spille litt fotball, dere som er fulle mot noen som er flinke eller noe ;P;P

laserskyting, kuuuuuuuuuuult det hørtes kult ut

Laserskyting er gøy.

Ang hest - kanskje et ridesenter kan la henne/dere prøve voltige? En liten utfordring, vil jeg tro. Bare pass på at ikke bruden skader seg før bryllupet sitt. Litt kjedelig...

vi spilte paintball.. det var dødskult. [;)]
så fikk jeg ansiktsbehandling, etter det bar det avgårde for å pynte oss til middag på kvelden.
var en topp dag.[:D]

ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~

Oi...skal selv i utdrikningslag til ei venninne som skal gifte seg i august[;)] Men vi er da bare 4 stk + bruden. Kun de nærmeste[;)] Jeg ble lagt inn på sykehuset på termindatoen hennes, og etter at hun hadde besøkt oss første gang, så gikk det bare 2 timer, før hun var på sykehuset igjen med sterke rier[;)]

Men vi er da ikke helt sikre på hva vi selv skal finne på. Jeg har jo bare kjent henne de siste 6 årene. Men vi skal muligens dra til Saltstraumen (der er det verdens sterkeste malstrøm) som ligger 45 min kjøring fra Bodø. Tenker på å dra henne med ut på sjørafting. Hun er ei som er glad i friluftsliv da[:)] I tillegg må vi finne noen som kan være vår privatsjåfør, siden vi skal drikke[;)] Mulig vi skal ha piknik ute i det fri, men skal prøve å drite henne litt ut også, selvom hun egentlig ikke ville det[8D] Men har dessverre ikke så gode råd i grunn.

Hva med å gjøre noen turistattraksjoner?Om hun liker sånt da?Ting som rafting, fjellklatring, vannski?

Ikke for å ødelegge tråen, men måtte bare fortelle at oldefaren til sambo døde i saltstraumen for maangen år siden. De sier han går i gjen på en strand der. Måtte bare si det[:D]

Skulle gjerna ha hjulpet, men min fantasi = 0

Back
Topp