Utdrikningslag!

Sistemann

Forelsket i forumet
hei. Tips om morsomme ting til utdrikningslag? Vi skal befinne oss i lillestrømområdet.
Ønsker tips til både aktiviteter på dagtid og leker til kvelden? (Har booka lokale til fest)

Supert om koen har gode ideer!
 
Rebusløp
Quiz om brudgommen
Synge inn sang
Undervise i aerobic
Dildoparty
Danse/synge for penger på kjøpesenter
 
I utdrikningslaget til ei venninne av meg hadde forloveren gjort noe jeg synes var kjempe morsomt og skikkelig koselig! Hun hadde intervjuet brudgommen og bare stilt spørsmål om bruden. Og når vi så filmen skulle hun gjette hva hun trodde han hadde svart. Skikkelig morsomt på alle de standard spørsmålene som hva er yndlingsfargen hennes (han hadde jo ikke peiling[emoji23])og hva tror du hun liker best ved deg (typisk morsom fyr [emoji23]), men også veldig koselig når de spurte om hva han synes var hennes beste kvaliteter og hva han synes om henne som mor[emoji177]
I mitt hadde søsteren ordna med lettkledd fotoshoot med mannens uniform[emoji12] jeg synes det var kjempegøy, men man må jo være litt typen til det[emoji51]
 
Vi dubbet en filmsnutt i det utdrikningslaget hvor jeg var forlover. Det var veldig morsomt :joyful:
Og så løp vi i sånn ball på vannet. Mye latter da også :D
 
Til ei venninne hadde vi fotoshoot, spørsmål til brudgommen som brura skulle gjette hva han hadde svart, alle hadde med en gave som skulle minne brura om en episode også skulle hu gjette hvem det var fra, alle skrev to fakta om seg selv på lapper også skulle vi gjette hvem som hadde gjort hva. Var ute og spiste til slutt.
 
Pakkelek er jo ofte en slager [emoji4] var i utdrikningslag i fjor - da hadde ene venninnen funnet frem alle kleine fb-statuser fra de første årene med fb hvor man hadde null filter for hva man la ut. Det var utrolig morsomt [emoji23]
 
Har du hatt utdrikningslaget ennå? :)

Alle tar med en gave som skal representere vennskapet, så skal bruden gjette
Kjøpe inn klær alle kan skrive/tegne på som bruden skal bruke
 
Back
Topp