Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paintball
Dansekurs
Gavelek (bruden må gjette hvem som har gitt hva)
Bind for øynene og føle hva som er i esker
Karaoke
Jeg ble drukket ut i høst. Satt i sofaen og spiste brødskive og så på ett eller annet på pc-en med headsett på da stua plutselig var full av jenter. Mens jeg dusjet dekket de på bord og serverte påsmurte rundstykker og champagne. Fikk også en tiara med påsydd slør som jeg måtte bruke resten av dagen. Videre dro vi til byen, jeg fikk bind for øynene siste biten, og da jeg fikk dem av var jeg på spa. Etterpå gikk turen på kafé hvor vi spiste kake, drakk kaffe og litt likør. Videre hadde de leid en rorbu hvor vi var resten av kvelden til vi gikk på byen, og jeg, forloveren min og en annen venninne som bodde langt unna overnattet her. De hadde pakkelek, hvor jeg fikk en liten gave fra hver og måtte gjette hvem den var fra (eksempelvis buff og markeringstusjer, doc og tyggis, film...). Små rimelige gaver som handlet mer om assosiasjoner og minner enn om hva som var i gaven, så det ble fortalt mange historier osv. De lagde lasagne som vi spiste, og vi hadde en lek eller to til. Den ene var at de hadde skrevet navnet på tidligere kjærester og forelskelser, så jeg måtte forklare hvem alle var (mange av gjestene kjente ikke hverandre og jeg var mest sammen med hver på ulike tidspunkt i livet mitt), og fortelle hvorfor det ikke var den personen jeg giftet meg med. Hver ballong ble sprengt, til jeg til slutt fikk servert den rette og fikk fortelle hvorfor jeg skulle gifte meg med den personen. Stod stille litt nå hva den siste tingen var, men kom på nå at jeg ble intervjuet, de spurte masse spørsmål om hva jeg likte med Tony, hvilken av hans kroppsdeler jeg likte best, hva hans favorittfarge var, hvilket fotballag han holdt med osv. Dette skulle redigeres sammen med noe og vises i bryllupet, heldigvis ble det ikke noe av dette...Så pyntet vi oss, gikk en tur på byen, og så var det nattmat og hjem.
Generelt drakk vi mye vin, de passet på at jeg bestandig hadde fullt glass og innførte alle mulige regler for hvor ofte jeg måtte drikke osv.
Jeg var med på å arrangere et utdrikningslag bare et par uker etter. Da møtte vi opp og lagde middag før vi dro til et hotell, der hadde vi gaveleken, drakk, ordnet oss, hun fikk litt "hjemmespa" i form av ansiktsmaske, hårkur, ble sminket, stellet og lakket, vi hadde drikkelek mens vi så på favorittfilmen hennes (Dirty Dancing), spiste peniskake som forloveren hadde bakt, og gikk til slutt en tur på byen.![]()
Noe slik skal jeg arrangere for min venninneVart drukke ut i fjor. Eg hadde ein fantastisk dag
Forlovaren min kom og henta meg, ba meg pakke masse rare ting, sånn at eg skulle bli litt forvirra
Fekk ansiktsbehandling og vart sminka. Møtte heile gjengen til champagnelunsj. Salsakurs for alle. Tur på pub, måtte synge karaoke. Taxi heim til forlovaren min, der møtte det opp enda fleire. Vanvittig god tapas. Masse drikkeleikar.
Fekk gave fra alle, eit kjempestilig armbånd, dette var også fra dei som ikkje kunne komma, og alle som vart bedt hadde skrevet helsing på kortet, vart veldig rørt
Vart snydens og fekk lov å gå heim etter ein veldig kort tur på byen![]()
Da blir ho nok veldig fornøyd, eg syns det var heilt topp. Det einaste eg ikkje hadde trengt var ansiktsbehandlingen, var så nysgjerrig på kva som skulle skje seinare, så var skikkelig klar for at det skulle bli ferdigNoe slik skal jeg arrangere for min venninne![]()
Hørtes ut som et helt fantastisk utdrikningslagheldig!
Hadde det utrolig koselig!
Det eneste som plaget meg var at de ikke tenkte over at etter turen på spa, hvor jeg skulle få masasje på overkropp pluss ansiktsskrubb og maske, så var jeg jo fri for sminke da vi etterpå skulle spise kake på cafe, så hvis man skal noe slikt er det lurt å ha toalettmappa tilgjengelig etterpå.![]()