Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også vært forlover en gang, og da gikk vi på restaurant og spiste lunsj, men alle betalte for sin egen mat. Så sendte vi bruden på hudpleiesalong (alle spleiste på dette), og så hadde vi fest om kvelden hjemme hos noen, da lagde vi maten selv og spleiste på drikke. Tror det kosta ca 250-300 per person utenom lunsjen. (Vi skulle egentlig ha mer program, men det ble kansellert pga været, og dermed ble det også mindre å betale per person)Prikketrusa skrev:
Vi hadde quiz med spm av typen "hvor godt kjenner du bruden", det slo veldig godt an! Ellers er jo singstar eller å spille (brett)spill alternativer som ikke koster så mye. Syntes 500 kr hørtest ut som en ok sum for hver.
Har oxo tenkt på nåkka sånn som hudpleie eller nåkka lignanes. Oxo har æ tenkt på en lek der alle tar me sæ en gave som skal representere en go historie eller et søtt minne om bruden og vedkommende oxo ska bruden prøve å finne ut kæm d e fra.
Korsen funke den quizen "hvor godt kjenner du bruden" egentlig?
Livva81 skrev:Korsen funke den quizen "hvor godt kjenner du bruden" egentlig?
En morsom "lek" eg hørte, var at bruden måtte gå i byen og spør folk om dei ville se musen hennes mot betaling;Dmamma til leah skrev:
Folk ble jo ivrige, og en venn av meg betalte henne 700 kr!:P Bruden gjekk med kåpe, og knappa fint opp, og under kåpa så var det bare en lekemus som var festa utta på buksa!:D
Pengane var ment som at hun måtte gå å tjene seg penger til å kunne kjøpe seg drinker på by'n! Men hun var så heldig at alle spanderte på hun, så hjem fekk hun med seg nesten 3000 kr!:)
Eit anna forslag er å kontakte eit trenings'senter og spør om bruden kan få lov til å være instuktør på ein saltime! veit ikkje om hun liker å trene, men det kan bli artig;D
Ellers så går det jo an å dra på en hytte eller noe, og sove der. Kose dere med god mat og drikke, lage quiz om bruden, etter å ha funnet på noe sprell. Da er jo alle samlet, og blir ikkje splitta som en ofte blir på by'n!:)
Glad du ikke var min forlover!Rappo skrev:En morsom "lek" eg hørte, var at bruden måtte gå i byen og spør folk om dei ville se musen hennes mot betaling;Dmamma til leah skrev:
Folk ble jo ivrige, og en venn av meg betalte henne 700 kr!:P Bruden gjekk med kåpe, og knappa fint opp, og under kåpa så var det bare en lekemus som var festa utta på buksa!:D
Pengane var ment som at hun måtte gå å tjene seg penger til å kunne kjøpe seg drinker på by'n! Men hun var så heldig at alle spanderte på hun, så hjem fekk hun med seg nesten 3000 kr!:)
Eit anna forslag er å kontakte eit trenings'senter og spør om bruden kan få lov til å være instuktør på ein saltime! veit ikkje om hun liker å trene, men det kan bli artig;D
Ellers så går det jo an å dra på en hytte eller noe, og sove der. Kose dere med god mat og drikke, lage quiz om bruden, etter å ha funnet på noe sprell. Da er jo alle samlet, og blir ikkje splitta som en ofte blir på by'n!:)
HA, HAGlad du ikke var min forlover!