Utdrikningslag

*B&T*

Betatt av forumet
Hvor mye syns du det er greit og betale når du skal i utdrikningslag??
Om man da også tar med i beregningen at mannen også skal i utdrikningslag til den andre parten[:)]

Vi skal i utdrikningslag om noen få uker, og prisen er 700 kr per pers.. Jeg syns det er svindyrt.. Det blir 1400 kr totalt, og da må vi betale maten (lunsj og middag) selv og selvfølgelig drikke. + evt transport.

once in a life.. men ja 700 er mye, spes siden dere må betal for mat og sånn selv..

ellers syns jeg 3-700kr er grei normal pris.

Vet du hva de har planlagt?

Max 1000

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

once in a life.. men ja 700 er mye, spes siden dere må betal for mat og sånn selv..

signerer denne. Synes ikke 700 hadde vært dyrt om det inkluderte maten...

jeg arrangerer selv utdrikningslag nå.. og det kommer på 350 kr per person (så kjøper alle lunsj til seg selv + drikke utenom). og det synes jeg ikke er dyrt.. da innkluderer de 350 kronene bl.a. to måltider... og en dag som begynner kl 10 på morgenen, og slutter utpå natta...

jeg syns det fort blir dyrt jeg da.. så er det ofte bare noe vas pengene går til.
ikke alle som er like flinke til å planlegge

syns 4-500 er nok.

Syntes det umulig å vite, for det kommer jo ann på hva bruden og dere får ut av dagen... Hvis alle skal jobbe i strikk, eller rafte el. så er det jo ikke så ille, men hvis bruden skal på spa og dere skal sitte i boblebadet og vente blir det jo en dyr dag...
Får kjøpe billig lunsj og middag da, evt ta med noe knekkebrød[8D]

ORIGINAL: *Nikki*

jeg syns det fort blir dyrt jeg da.. så er det ofte bare noe vas pengene går til.
ikke alle som er like flinke til å planlegge

syns 4-500 er nok.

Helt enig. Når jeg planlagte utdrikningslag for venninnen min tok vi 500 kr pr pers. Da fikk de enkel lunsj +brus og middag. Måtte kun ha med seg alkohol til seg selv utenom.

Jeg har ikke lyst til og si noe særlig her inne, da jeg ikke vet om ho befinner seg her[8D]

Men vi i utdrikningslagene skal bare stå og se på, og ikke være deltagene i noe. Og det er kun 2 ting som koster penger, og det er transport til 1 sted + det de skal gjøre.. Det koster 20 000 kr..

Resten av dagen blir bestående av type gratis aktiviteter som quiz, stolleken etc..

Tror nok kanskje jeg er gnien asså[8D] Men med prisen per person og mat så kommer vi fort opp i 2000 kr for 2 stk totalt...

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

For bruden ja, men hu skal vel ikke betale??
Aldri vært i utdrikningslag der den som skal drikkes ut skal betale noe!!

Nei, vi betaler nå 800,- for 2 aktiviteter, mat, og litt drikke, transport, noen t skjorter++
1000,- for de som drikker alkohol også[:)]
Har forstått at dette faktisk koster penger ja... Selvom det er litt dyrt da...[8|]
Trodde aldri før jeg begynte å planlegge at det kom til å bli så dyrt faktisk, men jeg har jo budsjettet og der er bare sånn det er...

Back
Topp