Utdrikningslag..

*minime*

Glad i forumet
Skal være forlover i bryllupet til svigerinna mi i mai. Så i den annledning må eg jo arrangere et utdrikningslag til henne i forkant. Noen som har noen gode ideer til ka eg kan finne på? [:)] [:)] Kan kansje nevne at hun har høydeskrekk og ikke liker seg under vann [8D]

hvilken årstid skal du arrrangere det a?

Strippekurs?

Det var jeg på 4 mnd gravid og EDRU i mn venninnes utdrikkningslag. Var råartig og litt flaut. [:-]

paintball, lazer x, go cart, spa,

Meg og svigersøsteren min holdt før søstra mi!! OG HERREGUD SÅ MORSOMT!!! [:D]

Vi starta dagen med og gi henne litt vin i skogen :P Så fikk henne masasje på spa.
etter det var det tilbake til leiligheten og spise middag og drikke litt.
Så kledde vi henne opp i politi uniform :P (en sexy en) så fikk vi henne til og fylle bensin på veien til byn.
Der skulle henne gå rundt i politi uniformen sin og gi bot til folk (post'it lapper) Hun valgte selv hva hun skulle skrive på lappene.
Også sto vi ved en bensinstasjon der det også var ett lys kryss, der vasket hun front vinduer til de som stoppet på rødt lys, og etter det krevde henne en 5'er for jobben ;) :P
Så klippe bokserlapper :P Der hun gikk rundt i rosa mini skjørt og rosa topp og spurte guttene om bokser lapper (herregud så mange henne fikk :P )

Så skiftet hun til ett forkle (sånn med stoooore pupper på) og satte seg på utsiden av 7 eleven med en narvesen kopp og et skilt som det sto "Jeg trenger penger til brystreduksjon for og få plass i brudekjolen)
hun fikk faktisk nesten 300 kr, som ble brukt på drinker på byn :P

Så drakk vi på byn og etter det dro vi til mamma og pappa. og badet i boblebadet ute og kooooste oss resten av kvelden. stakars bruden var så full at hun sovnet kl 12 på kvelden :P

SUUUPERT utdrikningslag! [:)]

ORIGINAL: MiniPuselabb

Vi starta dagen med og gi henne litt vin i skogen :P Så fikk henne masasje på spa.
Så kledde vi henne opp i politi uniform :P (en sexy en) så fikk vi henne til og fylle bensin på veien til byn.
Der skulle henne gå rundt i politi uniformen sin og gi bot til folk (post'it lapper) Hun valgte selv hva hun skulle skrive på lappene.
Også sto vi ved en bensinstasjon der det også var ett lys kryss, der vasket hun front vinduer til de som stoppet på rødt lys, og etter det krevde henne en 5'er for jobben ;) :P
Så klippe bokserlapper :P Der hun gikk rundt i rosa mini skjørt og rosa topp og spurte guttene om bokser lapper (herregud så mange henne fikk :P )

Så skiftet hun til ett forkle (sånn med stoooore pupper på) og satte seg på utsiden av 7 eleven med en narvesen kopp og et skilt som det sto "Jeg trenger penger til brystreduksjon for og få plass i brudekjolen)

Så drakk vi på byn og etter det dro vi til mamma og pappa. og badet i boblebadet ute og kooooste oss resten av kvelden. stakars bruden var så full at hun sovnet kl 12 på kvelden :P

Hahaha.. SÅ utrolig arti. Spørs om eg ikke skal stjele noen ideer her fra. Hørtes ut som en suuuuper dag [:D]

ORIGINAL: minime2010

ORIGINAL: MiniPuselabb

Hahaha.. SÅ utrolig arti. Spørs om eg ikke skal stjele noen ideer her fra. Hørtes ut som en suuuuper dag [:D]

bare og stjele i vei!! [;)] var en kjempe morsom kveld!! vi tokk også masse bilder den kvelden, så i bryllups gave fikk henne ett album vi laget med bare bilder fra utdrikningslaget! :) pluss at henne fikk utdrikningslaget i gave da! [:)]

Jeg var utdrikningslag i fjord sommer;)det var kjempe morsomt.. Da var vi på dansekurs.. sexydans med stang. kurset var i nygårdsgaten i byn. eller fikk brude sminkekurs ink. sminke. pluss oppgaver rundt i byn med lunsj i parken osv, rebus f.eks der ho skulle finne frem til forskjellige puber å få seg en drink.. Vi ente opp hjemme hos en av forloverene med mat og vidare fest.

ORIGINAL: litlajento88

Jeg var utdrikningslag i fjord sommer;)det var kjempe morsomt.. Da var vi på dansekurs.. sexydans med stang. kurset var i nygårdsgaten i byn. eller fikk brude sminkekurs ink. sminke. pluss oppgaver rundt i byn med lunsj i parken osv, rebus f.eks der ho skulle finne frem til forskjellige puber å få seg en drink.. Vi ente opp hjemme hos en av forloverene med mat og vidare fest.

Så arti... Mange gode ideer her [:D]

Har vært i ett.. [;)] Og vi møttes hjemme hos bruden, kledde hu ut og sminket henne, plasserte hun på oslo s (hun så forøvrig helt forferdelig ut,hehe) og hun måtte selge boller for høystbydende, fikk inn en del penger.. Så var vi på peppes å spiste, så dro vi å spilte inn cd i studio. Var innmari morro, bruden var seff hovedpersonen som sang og vi andre kora [;)] Vi sang Britney Spears- ups I did it again [;)] Så dro vi hjem til forloveden på kjeks og vin, og vi spilte cd'n vi spilte inn om og om igjen mens vi drakk oss drita hele gjengen.. haha!

ORIGINAL: milla1986

Har vært i ett.. [;)] Og vi møttes hjemme hos bruden, kledde hu ut og sminket henne, plasserte hun på oslo s (hun så forøvrig helt forferdelig ut,hehe) og hun måtte selge boller for høystbydende, fikk inn en del penger.. Så var vi på peppes å spiste, så dro vi å spilte inn cd i studio. Var innmari morro, bruden var seff hovedpersonen som sang og vi andre kora [;)] Vi sang Britney Spears- ups I did it again [;)] Så dro vi hjem til forloveden på kjeks og vin, og vi spilte cd'n vi spilte inn om og om igjen mens vi drakk oss drita hele gjengen.. haha!

i mitt ble jeg hentet med traktor, kjørt til Esso, og der stod alle klare i cowboy utstyr. jeg ble selvsagt også kledd ut. måtte rocke litt rockering[8D] kjørte med buss til et platestudio der vi spilte inn cd, alle sang en sang sammen, også sang jeg alene en sang. fikk med cd hjem[:)] etterpå bar d i ring bak båt, også hjem til forloveren min og der spiste vi og koste oss resten av kvelden

arrangerte også et for to år siden. da kledde vi oss ut som spice girls hele gjengen, hoppet og danset nede i sentrum (her med oss altså[8D]) etter spice girls sanger. hadde buss til byn etterpå der vi reiste på wasteland, og fikk en egen "suite". var kjempe koselig! og før d, var vi på fame og tok bilder av alle sammen, så fikk bruden d ene gratis bilde[:)] etterpå hadde vi leid lokalet og da kom d enda flere venner og vi spiste gryterett, hadde quiz og forskjellige leker[:)]

Jeg har vært i den del utdrikningslag, her er noen av de morsomme/koslige tingene jeg har vært med på
Kan jo sette sammen fler ulike aktiviteter.

Forslag:

* Hyttetur med spa- alle tar med seg et produkt slik at dere kan nyte et hjemmelaget spa med deilig champanje og festlige leker (pakkelek, quis osv) Dette er hyggelig for både brud og venninner, deilig mat og sosialt- alle holder sammen

* Rafting med overnatting i lavvo. Kjempe stas!!- men kanskje litt skummelt på våren... men fantstisk gøy- skal sies at jeg har vannskrekk, men har vært med 2 ganger og begge gangene var helt utrolige!! Sosialt og festlig for alle

* Lunsj hjemme hos deg, alle som er med får et lite lerret hver som dere maler på (trekker en lapp med beskrivenede ord om brudeparet som er utgangspunkt for det hver enkelt skal male), dette settes sammen til et stort bilde brudeparet får i bryllupet.

* Innspilling av cd- velg en sang som betyr noe for bruden (hun synger alene) så en sang dere kan synge sammen(you got a friend feks). Lag x antall cdèr som du selger i bryllupet og la brudeparet får pengene til bryllupsreisen

* Linedanskurs- alle kler seg i cowboy klær og dere går på 1-2 timerskurs. Lærer en dans også spiller dere inn musikkvideo- Her kan man jo velge hvilken som helst type dans da.

* Tapas middag!!

* Bad og spa for alle på et hotell- bare for noen timer midt på dagen. Alle kan bade og kose seg, de som ønsker har spabehandling. Bruden får selvfølgelig spa

* Champanjefrokost

* 7 kamp - med bla sumobryting, pistol skyting, fekting med store "stenger" mens dere sitter på en stokk første som faller ned "taper", kjempeboksehanske kamp... osv

* Båttur med reker og hvitvin og jordbær

* Hyttetur (dagstur) med reker, hvitvin og jordbær + masse leker( pakkelek, quis, adjektivhistorie osv)

Back
Topp