Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MiniPuselabb
Meg og svigersøsteren min holdt før søstra mi!! OG HERREGUD SÅ MORSOMT!!! [:D]
Vi starta dagen med og gi henne litt vin i skogen :P Så fikk henne masasje på spa.
etter det var det tilbake til leiligheten og spise middag og drikke litt.
Så kledde vi henne opp i politi uniform :P (en sexy en) så fikk vi henne til og fylle bensin på veien til byn.
Der skulle henne gå rundt i politi uniformen sin og gi bot til folk (post'it lapper) Hun valgte selv hva hun skulle skrive på lappene.
Også sto vi ved en bensinstasjon der det også var ett lys kryss, der vasket hun front vinduer til de som stoppet på rødt lys, og etter det krevde henne en 5'er for jobben ;) :P
Så klippe bokserlapper :P Der hun gikk rundt i rosa mini skjørt og rosa topp og spurte guttene om bokser lapper (herregud så mange henne fikk :P )
Så skiftet hun til ett forkle (sånn med stoooore pupper på) og satte seg på utsiden av 7 eleven med en narvesen kopp og et skilt som det sto "Jeg trenger penger til brystreduksjon for og få plass i brudekjolen)
hun fikk faktisk nesten 300 kr, som ble brukt på drinker på byn :P
Så drakk vi på byn og etter det dro vi til mamma og pappa. og badet i boblebadet ute og kooooste oss resten av kvelden. stakars bruden var så full at hun sovnet kl 12 på kvelden :P
SUUUPERT utdrikningslag! [:)]
ORIGINAL: minime2010
ORIGINAL: MiniPuselabb
Meg og svigersøsteren min holdt før søstra mi!! OG HERREGUD SÅ MORSOMT!!! [:D]
Vi starta dagen med og gi henne litt vin i skogen :P Så fikk henne masasje på spa.
etter det var det tilbake til leiligheten og spise middag og drikke litt.
Så kledde vi henne opp i politi uniform :P (en sexy en) så fikk vi henne til og fylle bensin på veien til byn.
Der skulle henne gå rundt i politi uniformen sin og gi bot til folk (post'it lapper) Hun valgte selv hva hun skulle skrive på lappene.
Også sto vi ved en bensinstasjon der det også var ett lys kryss, der vasket hun front vinduer til de som stoppet på rødt lys, og etter det krevde henne en 5'er for jobben ;) :P
Så klippe bokserlapper :P Der hun gikk rundt i rosa mini skjørt og rosa topp og spurte guttene om bokser lapper (herregud så mange henne fikk :P )
Så skiftet hun til ett forkle (sånn med stoooore pupper på) og satte seg på utsiden av 7 eleven med en narvesen kopp og et skilt som det sto "Jeg trenger penger til brystreduksjon for og få plass i brudekjolen)
hun fikk faktisk nesten 300 kr, som ble brukt på drinker på byn :P
Så drakk vi på byn og etter det dro vi til mamma og pappa. og badet i boblebadet ute og kooooste oss resten av kvelden. stakars bruden var så full at hun sovnet kl 12 på kvelden :P
SUUUPERT utdrikningslag! [:)]
Hahaha.. SÅ utrolig arti. Spørs om eg ikke skal stjele noen ideer her fra. Hørtes ut som en suuuuper dag [:D]
ORIGINAL: litlajento88
Jeg var utdrikningslag i fjord sommer;)det var kjempe morsomt.. Da var vi på dansekurs.. sexydans med stang. kurset var i nygårdsgaten i byn. eller fikk brude sminkekurs ink. sminke. pluss oppgaver rundt i byn med lunsj i parken osv, rebus f.eks der ho skulle finne frem til forskjellige puber å få seg en drink.. Vi ente opp hjemme hos en av forloverene med mat og vidare fest.
ORIGINAL: milla1986
Har vært i ett.. [;)] Og vi møttes hjemme hos bruden, kledde hu ut og sminket henne, plasserte hun på oslo s (hun så forøvrig helt forferdelig ut,hehe) og hun måtte selge boller for høystbydende, fikk inn en del penger.. Så var vi på peppes å spiste, så dro vi å spilte inn cd i studio. Var innmari morro, bruden var seff hovedpersonen som sang og vi andre kora [;)] Vi sang Britney Spears- ups I did it again [;)] Så dro vi hjem til forloveden på kjeks og vin, og vi spilte cd'n vi spilte inn om og om igjen mens vi drakk oss drita hele gjengen.. haha!