Utdrikningslag

• Trådstarter Trådstarter *Nyperose*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nyperose*

Guest
Hva er vanlig, å be en hel haug med venner både de som skal i bryllupet og andre venner som ikke er bedt eller bare be de som er invitert i bryllupet også?

Selv har jeg sagt at jeg vil ha de nærmeste, men nå fikk jeg en invitasjon til et utdrikningslag hvor vi blir 27 om alle kommer. Jeg har ikke henne i mtt da hun ikke er invitert i bryllupet heller. Så hva har dere andre gjort?

jeg har vært i utdrikningslag hvor jeg ikke har vært invitert i bryllup[:)] har ikke gjort meg noe[:)] tror det er vanlig..

Dette har vært oppe her til debatt før faktisk. Og mange hadde utrolig nok blitt fornærmet om de ble bedt i utdrikningslaget og ikke i bryllupet.

Gudskjelov er det ikke sånn her jeg er fra. Mange blir bedt i utdrikningslaget, langt ifra alle de i bryllupet. Synes det er veldig greit. [:)]

Tror det er vanlig å bli bedt i utdrikningslag selv om man ikke skal i bryllupet. Og jeg er fra en annen kant av landet enn de to andre som har svart. 

oi 27 var mange.
det spørs hvor mange gode venninner man har.nå hadde ikke jeg utdrikknings lag.men jeg hadde nok invitert di venninnene jeg har godt forhold til.å bare hat to eller tre i bryllupet.blir litt mye å ha 10-12 venninner med følge i bryllupet også.men det kommer jo an på hvor stort bryllupet skal være.
[:D]

Hadde bare de som kom i bryllupet, og har alltid blitt invitert i bryllupet til de jeg har vært i utdrikningslag for.
De som var i utdrikningslaget vårt hadde jo brukt penger og gjort masse for at vi skulle ha en fin dag, da syns jeg det er en selvfølge at dem får komme i bryluupet[:)]

Back
Topp