Utdrikningslag

TwistedSister

Elsker forumet
Jeg skal være forlover og skal begynne planlegging av utdrikingslag...

Bruden fortalte nettopp at hun er gravid (3 mnd på vei) og da må jeg nok tenke litt nytt...
Tenkte å holde det i April, hun gifter seg i Juni. Mai er uaktuelt da det er flere som studerer og det er eksamenstid.

Jeg trenger forslag til hva vi kan gjøre.. Hun orker sikkert ikke et 'vanlig' utdrlag, blir nok fort sliten av mye farting osv.
Så, noen som har vært i samme situasjon og kan hjelpe meg litt? [:D]

Vi var i nesten samme situasjon ,vi var to forlovere - begge gravide + noen andre gravide.

Vi hadde en kose kveld hjemme.
Vi hadde noe mat og satt bare å prata og koste oss.
Så hadde vi lånt noe utstyr fra en sexleketøy butikk - bruden måtte holde party:D kjempe artig, og det skulle gjøres med innlevelse og forklaring:P
Vi lot ho velge seg ut en ting, som ho skulle få:) men satte ei grense på 400kr.
Så hadde de som ikke var gravide (3stk) seg noe vin. og vi hadde egentlig bare en kjempe stor kosekveld. men det var egentlig det enkleste med 7 gravide:P

Ellers er pysjamasparty morro:)

Bål+pølser+kakao:) Koselig som en liten aktivitet i et opplegg.

Pass på at det ikke koster for mye pr person. Da kan du risikere at de syntes det er for dyrt, og du ender opp med at du må betale mye selv:)

ORIGINAL: dalensjenta

Vi var i nesten samme situasjon ,vi var to forlovere - begge gravide + noen andre gravide.

Vi hadde en kose kveld hjemme.
Vi hadde noe mat og satt bare å prata og koste oss.
Så hadde vi lånt noe utstyr fra en sexleketøy butikk - bruden måtte holde party:D kjempe artig, og det skulle gjøres med innlevelse og forklaring:P
Vi lot ho velge seg ut en ting, som ho skulle få:) men satte ei grense på 400kr.
Så hadde de som ikke var gravide (3stk) seg noe vin. og vi hadde egentlig bare en kjempe stor kosekveld. men det var egentlig det enkleste med 7 gravide:P

Ellers er pysjamasparty morro:)

Bål+pølser+kakao:) Koselig som en liten aktivitet i et opplegg.

Pass på at det ikke koster for mye pr person. Da kan du risikere at de syntes det er for dyrt, og du ender opp med at du må betale mye selv:)

Takk for svar[:D]

Det hørtes veldig vellykket ut! [:)]

Ja, prisen synes jeg også er litt vanskelig...vet ikke hvor mye det er vanlig å legge i.. [&:] Tenkte litt på spa, massasje.. Det hadde sikkert vært deilig for henne[:)]
Tror det bare er hun som er gravid.. Jeg tenker litt sånn at det ikke må bli for kjedelig for de andre som er med også.. Selv om det selvsagt er hennes dag[:)] Vanskelig å skal gjøre alle fornøyd[:D]

I utdrikkingslaget jeg holdt for venninna mi var det mange gravide men ikke ho.. Vi var på spa, ho sang i kinoen, var hos frisøren, rappelerte også grilla vi på kvelden[;)]

Du kan jo finne en fotograf og ta bilder, eller spille inn en sang.
Be alle ta med seg en gave også må bruden gjette hvem gaven er fra.
Kokkekurs på kvelden, eller bare lage noe god mat og kose seg.
Det blir jo hennes dag, så får de som vil drikke.

Vi hadde

spa
lunsj i en park
der hadde vi og spill, oppgaver leker etc
så en rebusløp til et sted hvor vi tok en "drink" møtte løse mer rebus for å komme til dit
vi skulle spise etc...

Kan jo og bare ta det rolig. Finne på noe hjemme om det er dårlig vær.

MEN det er deilig med gravidspa, la gjestene kjøpe en  gave som bruden må gjette hva er og sammenhengen med den personen som gir

-jentekveld enten hjemme hos noen eller på restaurant
-spa (gjerne spahotell)
-lunsj med påfølgende hudpleie for bruden, før middag og teater (eller annen forestilling)
-lage kalender til kommende ektemann, gjerne med forskjellig lokalasjon og kostymer på hver fotoshoot

og det aller viktigste her er jo at det er hennes store dag og at hun skal kose seg med jentene sine, ikke nødvendigvis hvor mye det har kostet og hvor fulle folk blir[:)]

Back
Topp