utdrikkningslaget mitt

dagosi

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberbarna 19
skal ha utdrikkningslag idag... ane ikke hva jeg skal ha på meg... fikk beskjed om å pynte meg men aner ikke med hva... nå fikk jeg høre at de andre skal kle seg ut....

no er det bare 1/2time igjen til jeg drar for å møte "gjestene" mine, er så spent at jeg ikke vet hvordan fot jeg skal stå på, har sikkert prøvd ørten skjørt og kjoler, i natt fikk jeg nesten ikke sove... jeg skulle aldri ha funnet ut at de skulle ha det i helga!

ORIGINAL: xsnox86

lykke til på utdrikningslaget. hihi[:D]
kooooose deg. [;)]

gleda me t å høre korleis d vart[:D]

ORIGINAL: summer82

ORIGINAL: xsnox86

lykke til på utdrikningslaget. hihi[:D]
kooooose deg. [;)]

gleda me t å høre korleis d vart[:D]

utdrikkningslaget mitt:
vi møttes på gründer her i byen, hvor de satte på meg en hjemmelaget tiara som det sto brud på, jeg fikk også ei sløyfe til slør i håret som forloveden min hadde laget ferdig i forveien og hun hadde kjøpt ei krone jeg skulle bruke som strømpebånd
da vi hadde drukket en frozen capperchino gikk vi ned til Steakers hvor vi hadde bestilt bord. vi ble tatt godt i mot og spiste en nydelig middag, jeg slapp jo heldigvis og betale for den, når vi var på tur til og gå, kom servitørene med dessert til meg... to kuler med is og en banan i mellom dem som de hadde laget et k**hode på, den første tygga fikk jeg ikke bruke skei på å alle sto rundt å klappet når jeg spiste den første tygga. ble ønsket lykke til og fikk spise opp desserten min før vi dro hjem til meg.
da ble det satt fram alkohol på bordet og de utleverte meg en pakke, alt den forloveden min hadde tenkt på... er helt forfær, jeg fikk handkremer, deodorant, sjampo å tannkrem o.l. i tillegg fikk jeg en liten pengestøtte fra henne som jeg kan få dra på spa for.
hun hadde diktet sang til meg som de sang til meg å klarte virkelig å lage dagen min perfekt!

åh d der hørtes kjempegøy ut[:D] håpe e får en sånn kveld den dagen e får ett utdrikkningslag om nærmere to år hehe.
Snille forloveden din da[:D]

Så koselig :)
Var dere mange?

ORIGINAL: summer82

åh d der hørtes kjempegøy ut[:D] håpe e får en sånn kveld den dagen e får ett utdrikkningslag om nærmere to år hehe.
Snille forloveden din da[:D]

ja hun er en engel! hadde det ikke vært for henne ville det ikke blitt noe av utdrikkningslaget mitt....

ORIGINAL: Trin

Så koselig :)
Var dere mange?

var superkoselig! vi var 4 som var ute og spiste for ingen hadde råd til å bli med på det... å på kvelden hjemme hos meg var vi 6 stk.

må si det at jeg er litt skuffet over at så få av vennene  mine ikke brydde seg om at det var utdrikkningslaget mitt å at det bare skjer en gang i livet, for alle forventet at forloveden min skulle spandere alt på de og på meg, det blir jo riv ruskende galt, så når hun måtte sette ned foten å si hun ikke hadde råd til å spandere på de så trakk de seg hele bunten...

så en skikkelig takk til forloveden for at hun ikke gav opp!

kjempe fint at forloveren din sa ifra det er absolutt ikke en selfølge at forloveren skal betale alt!!! jeg er forlover til mamma, jeg fikk ikke til å være med i hennes utdrikkingslag for jeg bor så lngt unna. men det var ingen av hennes venner som forventet at jeg skulle legge i penger i det hele tatt!! Men jeg kjøpte t gavekort til henne på nail.it så hun får manikyr på den store dagen[:)]

Back
Topp